Als een van de andere personages ook een eigen outfit wil, moet je het maar aan me doorsturen! (:

Het meisje dat Dianna heet staat aarzelend op en gaat - net als Rachel - naast Mr. Schuester staan. 'Ik ben Dianna Progezz.' begint ze en dan stopt ze even. 'En uh, ik zit nog niet zo lang bij New Directions.' ze knikt een keer en loopt dan weer naar haar plaats. 'Oke, nu ga ik!' hoor ik ineens een blije stem achter me roepen. Een blond meisje met een vrolijk, roze jurkje met kleine witte stipjes stapt naar voren. Ze gaat met haar grote glimlach naast Mr. Schuester staan. 'Ik ben Iris en ook ik ben nieuw bij New Directions. En ik denk dat wij best goede vriendinnen kunnen worden.' zegt ze er lachend achteraan. 'O, en ik heb verkering met Finn' zegt ze terwijl ze naar een lange jongen kijkt die met een verlegen blik naar Iris kijkt. Ze gaat weer zitten en ook ik kijk haar glimlachend aan.
'Bedankt Iris!' zegt Mr. Schuester al net zo vrolijk. 'Wie nu?' Niemand geeft antwoord, dus Mr. Schuester zal waarschijnlijk wel weer iemand uitkiezen. 'Oke, Finn! Dan ga jij maar' zegt hij tegen het vriendje van Iris. Hij staat op en net als de andere gaat ook hij naast Mr. Schuester staan. Net of ze het hebben afgesproken. Hij begint te vertellen 'Ik ben Finn en ik ben, zoals Iris net al zei, het vriendje van Iris. Ik zit in het footballteam en..' hij stopt even 'ja, dat was het.' zegt hij tenslotte nog. Hij gaat weer zitten en de volgende komt. Zo gaat het nog een aantal keer door en uiteindelijk vraagt Mr. Schuester of ik me ook voor wil stellen. Verlegen sta ik op en ga naast Mr. Schuester staan. 'Ik ben Stace Harrinton en ik kom uit Beaverdam, Ohio.' Ik denk na over wat ik nog meer over mij zou moeten vertellen, maar ik kan niets meer verzinnen. Ik kijk Mr. Schuester aan en knik een keer in zijn richting. Ik wil net naar mijn plaats teruglopen als Mr. Schuester begint te praten. 'En waarom zou je bij de New Directions willen komen?' vraagt hij. 'Omdat ik erg van zingen houd en Kurt dacht dat het wel iets voor mij zou zijn.' zeg ik met een glimlach naar Kurt. 'Oke, dan mag je weer gaan zitten, Stacy' Ik loop terug naar mijn plaats terwijl Kurt mij nog steeds lachend aankijkt.

Reageer (3)

  • caballo

    wel snel verder gaan hoor :)

    1 decennium geleden
  • Pebble

    Oh, en voor die andere drie kindertjes die meedoen in het verhaal (of waren het er twee?):
    klik op deze link voor leuke outfits! (:

    1 decennium geleden
  • Pebble

    Yeah, hoe vrolijk kan iemand zijn x)
    Snel verder Ilonasch!
    'kusje

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen