ik open men ogen en zie dat het nog donker is in de kamer. ik zucht en sta op uit men bed en kleed me rap aan. ik kan toch niet meer slapen. ik stap op men gemak naar beneden en ik pak een appel uit de fruitmand en doorboor met men tanden de schil en smaak een zoetige smaak. ik stap naar men voordeur en open het en stap naar buiten. het is nog pikdonker en ik stap op men gemak naar de plaats waar iedereen zen examen deed zen hebben nog twee dagen. ik kom eigelijk naruto aanmoedigen maar ze horen me vast niet want ze zaten zeker al ver weg in het bos. als ik bij het hek kom hoor ik iemand praten. ik schrik en verstop me snel achter het huisje. "wat is orochimaru in het bos?!!"hoor ik een man geschrokken roepen ."sjjttt wees een keer stil!! "zegt de vrouw geschrokken. ik hou verschrikt men adem in.wat doet orochimar daar? ik weet niet veel van hem maar ik weet één ding hij is geen goed nieuws. als de twee personen weg zijn ren ik naar he thek toe en forceer het slot. ik ren het donkere bos in om naruto te waarschuwen. ik ren als maar dieper in het donkere bos. dan hoor ik geschreeuw. ik kijk vanuit de struiken waarvan het geschreeuw komt en ik zie dat er bloedzuigers op een paar gasten zitten. daar ga ik dus echt niet door!! ik pak de andere kant en hoor opeens weer geschreeuw en gesis. ik ren alsmaar rapper en juist dat ik aankom zie ik hoe naruto word opgegeten door die slang. er barst iets open bij me en een rode chakra komt van me af terwijl ik ren naar die slang en ik zen nek met gemak opensnijdt maar de tweede slang zag ik die afkomen . ik ontwjik de slang zen tanden en kom te aanval en wil ook zijn nek opensijdt als hij me met zen staart tegen een rots slingert.ik voel hoe de punt van de steen men rug doorboort.ik kreun pijnlijk.ik sta weer recht en voel hoe iemand me tegen een boom slingert. nu pas zie ik dat het orochimaru is.ik sta recht en loop op hem af met men kunia in de aanval dan opeens pakt hij me met zen tong vast aan men nek en til me helemaal op en voel ik hoe ik word weg geslingerd. ik knijp me ogen dicht en belandt tegen een boom en zie dat als ik naar beneden zal vallen dat ik die val zeker niet zou overleven. ik voel hoe ik alsmaar dichter naar beneden val maar op iets zacht belandt. ik open langzaam men ogen en kijk in twee prachtige blauwe ogen. ik druk een glimlachje op men gezicht "dank je."zeg ik terwijl ik men bewustzijn verlies.

Reageer (1)

  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen