Foto bij 15

I think i'm gonna stop

Toen ik de volgende maandag op school kwam, kwam zowat de helft van de school op me af om te vragen over de clip en waarom ik mee mocht dansen, ‘‘hoe kan ik dat nou ruiken ik ben toch gevraagd sukkels!’’ Dacht ik bij mezelf. Ik beantwoorde een paar vragen en liep daarna door naar mijn kluisje, Ashley was vandaag niet op school, ze voelde zich niet zo lekker, en haar keel deed erg pijn, dat komt vast door al het schreeuwen nadat usher was geweest. Oeff..hoe ga ik het volhouden met al die beesten hier zonder ashley! Ik deed mijn kluisdeurtje dicht en schrok me dood toen ik justin naast me zag staan ‘Hey shawty’ ‘Heey’ ‘Alles goed? Vond je het leuk gister?’ ‘Jaa, maar ik snap nog steeds niet waarom jullie zo vaak het liedje moeten herhalen na 1 keer is het toch ook goed!’ ‘Haha nee zo gaat dat niet shawty, je gaat nog een hekel krijgen aan dit lied voordat ie uit is’ ‘hoezo?’ ‘Je hebt geen idee hoe vaak we dit lied moeten herhalen voor het perfect is’ ‘ow god! Ik neem gewoon oordopjes mee dan hoef ik het niet meer te horen na 2 keer is het voor mij genoeg’ We liepen samen naar onze klas aangezien we de komende 2 uren les met elkaar hebben. ‘En by the way, ik ben niet bij elke opname van je liedje, ik ben er alleen tijdens de opnames van het dansje en de clip’ zei ik met een knipoog ‘Hmm…jammer…najahh..die clip duurt ook heel lang voordat ie goed is, dan doen wij het goed en dan doen de dansers het fout, of dan doen de dansers het goed en wij weer verkeerd, ahhaha het gaat nog een zware tijd voor je worden selena’ Ik grinnikte nog en toen begon de saaaaiieee economie les weer.
De rest van de schooldag heb ik doorgebracht met justin, hij was gezellig maar toch soms een beetje irritant. ‘’Selena, zal ik je thuis afzetten?’ ‘Ehm..nee dankje, ik ben met mijn eigen auto’ ‘Oohh…okey’ We liepen nog samen naar buiten en gingen toen ieder onze eigen weg.

Reageer (3)

  • Smexy

    GO ON!! (flower)

    1 decennium geleden
  • badgucci

    OMG net alles zitten lezen en ik las dat ikkke sneel kijken of er meer hoofdstukjes waren ik opgelucht(lol)

    1 decennium geleden
  • logieskind

    Neeeee, doorgaaan, niet stoppeeen! ='(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen