Foto bij 16

Deze is saaaii, maar ik wil toch wel reacties:D

Ik moest bijna elke dag naar de studio komen met als gevolg dat ik de volgende ochtend als een halve gare op school aan kom, ik snap niet hoe bieber dat doet hij blijft nog later dan mij maar als hij op school komt ziet hij er nog steeds goed uit.
Ik zat met Ashley en de jongens in de aula aangezien de eerste 2 uren uitvallen en dat was dus economie, maar we hadden niet op het rooster gekeken dus nu zaten we hier maar. Ik zag bieber al aan komen lopen ‘ heey kleintje!’ zei hij doelend op mij. Ik keek hem waarschuwend aan maar hij begreep het niet echt ‘Hey bieber ben je de deal nu al vergeten?’ ‘Hmm..nee hoor, maar nu je de contract al getekend hebt kun je niet meer terug sheer, dat noemen we contractbreuk’ ‘ hmm…dus zo denk jij er over he, voor het geval je de contract niet goed gelezen hebt er staat dat als jij je deal verbreekt dan mag ik de contract verbreken, dus ik zou maar snel je mondje houden bieber!’ ik stond op en liep weg met ashley achter me aan. ‘Wat een klootzak is dat joch! De ene keer doet hij zo aardig en nu is hij weer een arrogante kwal!’ De rest van de 2 eerste uren hebben ashley en ik op het schoolplein doorgebracht. Het volgende uur hadden we weer les met bieber, volgens mij doen ze dat gewoon expres hoor. En ja hoor..alsof mijn dag niet beter kon kregen we te horen dat de helft van zijn klas bij ons gaat horen en de andere helft bij een andere klas, en ja hoor welke helft zat bij mij? Inderdaad jah…de helft van bieber. De hele dag heb ik hem genegeerd.

Reageer (3)

  • Smexy

    Go on!! (flower)

    1 decennium geleden
  • cb1996

    ZOZO gaat je nu ook al comanderen (N) haha

    1 decennium geleden
  • JANNEx

    verder (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen