Foto bij chapter 36: De uitleg



De twee plaatjes hebben opzich niets met elkaar te maken maar ik zag de tweede en vond het bij mijn verhaal passen.

Treyson en Rea liepen samen de kamer in.Yassup keek op.
'Nice,die spieren.Je push-ups in de ochtend werpen ze vruchten af.' Zei Yassup grijnsend.
'Hoe weet jij dat ik in de ochtend train?' Vraagt Treyson verbaasd.
'Jij bent niet de enigste die vroeg wakker is.' Zei Yassup.Treyson moest toen ook lachen.De man gebaarde dat hij en Rea moesten gaan zitten.Ze zaten met z'n alle rond een tafel op de grond.
'Mijn naam is Bako en dit is mijn vrouw Sena.' Zei de man.
'Ik ben Treyson.Aangenaam.' Zei Treyson.
'Treyson,wat je hebt gezien was het werk van een Haunter.Je was onder zijn hypnose.' Vertelde Bako.
'Haunter deed dit?' Vroeg Treyson verbaasd.Bako knikte.
'Kan je ons misschien vertellen wat je gezien hebt?' Vroeg Bako.
Na Treyson's verhaal
Yassup en Rea zaten met geschokte ogen naar Treyson te kijken toen hij klaar was met vertellen.
'Gaat het wel Rea?Je ziet bleek.' Zei Treyson grijnsend.Rea schudde even haar hooft. 'Wow,Treyson.Dat is gewoon te erg voor worden.' Zei ze.
'Ik zou waarschijnlijk nog harder schreeuwen dan wat jij deed.Man,je hart wordt fijn geknepen,ik zou jullie serieus doof schreeuwen.Wat in mijn lichaam zit hoort daar.' Zei Yassup.Treyson glimlachde.Hij had zich kapot geschaamt voor zijn geschreeuw maar blijkbaar maakte hetze niets uit.Toen bedacht Treyson iets.
'Wat is er met jullie gebeurt?' Vroeg Treyson aan Rea en Yassup.
'Zij waren ook onder de hypnose maar waren eerder eruit.' Legde Bako uit. 'Wanneer?' Vroeg Treyson.
'Ik toen mijn ogen bloeden.' Zei Rea.
'En ik op het moment dat Rea en ik allebei compleet geest werden.' Vertelde Yassup.
'Maar wanneer heeft Haunter...' Vroeg Treyson maar bedacht het zelf al. 'In de grot!Toen alle zwart werd,of niet soms?' Vroeg Treyson.Bako knikte.Treyson keek even naar Yassup.
'Meer weet ik ook niet.' Zei hij.
'En wat nu Bako?' Vroeg Rea.
'Ik weet het niet.Misschien kunnen we uit Treyson's droom iets uitmaken.Er zijn al meerdere reizigers onder de hypnose gevallen maar nog nooit heeft Haunter iets gezegt.' Vertelde Bako.Iedereen dacht hard na.Maar ze konden nergens op komen.Opeens sprong Rea van de grond.
'Misschien weet ik het!' Riep ze.Iedereen keek nieuwsgierig naar Rea.
'Verdanturf is toch groter geworden voor toeristen?' Vroeg Rea voor de zekerheid aan Bako.Bako knikte.
'Wat nou als Haunters huis is vernietigt in die uitbreidingen?In Treyson's droom waren alle huizen kapot,Haunter zei dat we weg moesten en er waren ook geen mensen.' Legde Rea uit.
'Maar dan hoeft hij toch nog niet zo ver te gaan om mensen af te schrikken?' Merkte Yassup op.Treyson stond nu ook op.
'Nee.Haunter is waarschijnlijk zijn vertrouwen in mensen verloren.Daarom doet hij het op deze manier.' Zei TReyson.Yassup knikte.
'En nu?' Vroeg hij.
'Nu gaan we hem opzoeken in de berg.Zodat hij zijn vertrouwen terug krijgt.' Zei een jongensstem.Een jongen met blond haar stond in de deuropening van de kamer.
'Wie ben jij?' Vroegen Rea en Yassup tegelijk.
'Dat is één van onze gasten.Net als jullie.' Zei Sena.
'Nee,nog beter.' Zei Treyson met een brede grijns op zijn gezicht.

Kunnen jullie raden wie het is?;)

Reageer (5)

  • KidouYuuto

    ahhw dus het is niet eeen legendarische kohava pokemon : (

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    O is dat die ene... hoe heette hij ook alweer. Ja nu is alles duidelijk... een kwade Haunter... en hypnose ja nu snap ik het

    1 decennium geleden
  • oshawott14

    misschien makoto

    1 decennium geleden
  • endoflove

    WRONG!Het is niet zijn broer(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)(lol)

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    zijn broer?xD
    ik vond het hem leuk!:D
    ik ga snel verder met mijn epi, misschien heb ik hem nog voordat ik naar bed ga hem af(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen