Foto bij ~ 4 ~

Je word al vroeg wakker en springt meteen je bed uit, je pakt je tasje en doet die om je rug. Je doet zo stil mogelijk en merkt dat iedereen slaapt, als je buiten staat zie je de zon al opkomen en zie je een vrouw voor je staan die je niet kent. Je kijkt dr even aan terwijl ze naar je lacht, ze pakt je hand vast en trekt je mee naar een auto. Ze gooit je erin en doet de deur dicht, je slaat op de deur wanneer zij bij de andere snel naar binnen stapt. Je kijkt naar dr en ze lacht nog steeds naar je 'Ga nu rustig zitten voordat we je pijn moeten doen Red Wizard!' zegt de vrouw nu met een andere stem, je kijkt dr bang aan en kruipt zo ver mogelijk naar de deur toe. De auto begint te rijden en je blijft naar de vrouw toe kijken, je houdt je tasje goed vast en ziet dan dat de auto stopt bij een afgesloten fabriek. De vrouw stapt uit en loopt dan naar jouw deur toe, ze doet hem open en pakt je arm beet om je eruit te trekken. Je probeert tegen te werken maar word er alsnog uitgetrokken, je word de fabriek ingeduwd en ziet twee mannen voor je staan. Je pakken je beet en tillen je op, je word naar een soort cel gebracht en daar naar binnen geduwt. Je hebt nog steeds je tasje goed vast en ziet dat de vrouw om een pepaalde machine loopt, ze toetst wat in bij de machine en loopt dan naar de cel toe. Ze opent hem en pakt jouw bruut bij je arm en trekt je eruit, ze zet je in het midden van de machine en een soort kom valt over je heen. Ze toets wat in en er komt een zwart licht om je heen zetten, je voelt de pijn steken in je lichaam en na een paar seconde raak je bewusteloos.
Je schrikt wakker en merkt dat je gewoon in bed ligt, je kijkt onder je bed en ziet je tasje liggen. Je pakt je tasje en ziet dat het net ochtend word, je rent naar beneden en gaat op het bankje zitten. Je ziet de vrouw die beloofd had je op te hallen aankomen rennen en je rent naar de ingang en begint te zwaaien, ze lacht en rent op je af 'Kom, we moeten nu gaan' zegt ze terwijl ze je nog even raar aankijkt, je lacht en je rent vooruit. Ze rent je snel achteraan en pakt je hand vast, ze rent een beetje voorop om te laten zien waar jullie heen gaan en dan stoppen jullie bij een stukje bos. Je rent het bos in terwijl zij nog even blijft staan, je rent door het bos en ziet hoe de vogels over je heen vliegen. Je ziet een vrouw staan en herrinert haar ergens van maar je weet niet waar van, je zwaait even naar dr en ze zwaait gewoon terug. 'Wayne!!' hoor je achter je en je draait je om, je ziet de dame op je afrennen en je rent naar dr toe, jullie lopen een stukje verder het bos in en stoppen dan om te rusten en ergens op te wachten.

Reageer (1)

  • KatRaven

    TANDAMDAM!!!!!!! xD

    nou... ik ga verder als ik tijd heb =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen