Foto bij 38



David Villa

Rustig dobberde ik rond in het verkoelende water van het zwembad. Ik liet mijn blik langs de mensen aan de rand van het zwembad glijden. Één daarvan viel me op, Trace. Grijzend zwom ik richting de rand van het zwembad en trok ik haar het water in. Lachend sloeg ze haar armen om mijn hals en sloot ik mijn armen om haar middel. "Hee Beautiful.." Fluisterde ik zachtjes in haar oor waarna ik mijn handen door haar prachtige blonde haren liet gaan. Grinnikend keek ze me aan, haar ogen twinkelden speels en langzaam bevreidde ze zich uit mijn greep. Haar hand reek onderwater naar de mijne en glimlachend pakte ik hem vast, vlocht mijn vingers door de hare heen en keek haar vragend aan toen ze me meetrok. Bij de rand drukte ze zich op en klom ze behendig op de kant, ik volgde haar voorbeeld en schudde mijn haren even uit. Vervolgens pakte ik haar hand weer vast. Toen ik mijn ogen op haar gezicht liet branden, keek ze me vlug aan en gaf ze me een kneepje in mijn hand. Haar ogen keken me ondeugend aan en grijnzend begon ze te rennen, richting de duinen. Even keek ik haar verwilderd aan, maar toen ik door kreeg wat er in haar hoofdje speelde begon ik enthousiast mee te rennen.

Toen we eenmaal in de duinen aan waren gekomen trok ik haar naar me toe en begon ik haar uitgebreid te zoenen, mijn tong vond de hare en ik liet mijn hand even door haar haren woelen. Ze kustte zelf vurig terug en haar handen streken al vrijwel direct over mijn ontblootte, natte, bovenlijf. Grijnzend trok ik haar mee het zand in. Langzaam streelde ik rondjes om haar navel heen terwijl onze tongen nog steeds met elkaar 'speelde'. Langzaam liet ik mijn handen naar haar rug glijden en streek ik langs het strikje van haar bikini topje. Niet veel later lag het bikini topje naast haar en onderbrak ik de zoen even. Langzaam liet ik mijn ogen over haar ontblootte bovenlijf glijden, wat haar blosjes deed geven. "Je bent prachtig.." Zei ik met een schorre stem, ik streek een paar verwilderde plukken achter haar oor, waarna ze mij weer naar zich toetrok en me opnieuw passioneel begon te zoenen. Onze lichamen plakten tegen/aan elkaar, vanwegen de hitte, en het feit dat we nog nat waren van het zwembad water. Nu liet zij haar handen richting mijn zwembroek glijden en hem met een ruk naar onder te trekken. Vervolgens voelde ik haar vingers langs mijn #villa glijden, die al aardig was gegroeit, en stootte ik een kort kreuntje uit, langzaam liet ik mijn handen afdwalen richitng haar bikini slipje en trok ik die ook naar beneden. Langzaam streelde ik over haar bovenbenen, ook zei kreunde nu even. Toen ik mijn lippen opnieuw van de hare afhaalde keek ze me glimlachend aan. "Zeker?" Vroeg ik zacht, ik wou haar nergens toe dwingen. "Absoluut.." Zei ze nu zelfverzekerd en rolde we om in het zand. Waardoor ik tussen haar, opgetrokken, benen lag en ik mijn lippen weer op de hare plant. De zon brandde fel op onze huid, het was een prachtige dag. Langzaam begleidde ze mijn #villa naar binnen en stoten we allebeide tegelijk een kreuntje uit. Ik voel hoe ze haar nagels in mijn rug zet. Langzaam begin ik te stoten, ondertussen spelen onze tongen vurig met elkaar. Al kreunden laggen we daar in het zand, ondertussen had ze een hand op mijn bil gelegd en speelde ik met haar tepels. Nadat ik nog eens stootte kermde ze met schorre stem mijn naam uit. "Ahh David.." En niet veel later kwamen we allebei klaar. Langzaam liett ik me uit haar glijden, en legde ik me naast haar in het zand. Allebeide nahijgend van de gebeurtenis van net.
Langzaam liet ik mijn armen om haar heen glijden en druk ik mijn lippen op haar hals. "Te quiero.." Zei ik zacht, met een schorre stem. "Ik hou van je.." Vervolgende ze zachtjes, in haar eigen taal. Ondertussen scheen de zon nog steeds fel op onze huiden en verspreidde zich een warm gevoel door mijn lichaam. Ze was perfect, en stiekem voelde ik mezelf ook perfect met haar aan mijn zijde. Starend naar de zon, werden mijn oogleden zwaar.

Omdat ik zoveel leuke reactie's van jullie heb gekregen,
krijgen jullie dit deeltje, en I know het is slecht, zeer slecht.
Reactie?

Reageer (7)

  • Superzayn

    hhaha batsen in het zand
    vallen ze daarzo in slaap komen der mensen langs xddd

    1 decennium geleden
  • Gerrard

    oehlala ^^
    Verder<33

    1 decennium geleden
  • Blues

    Snel verder<3

    1 decennium geleden
  • traumen

    hahaa amazing ;D
    snel verder ;D

    1 decennium geleden
  • Blueyes

    Zácht zand, hahaha :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen