Foto bij *~18~*

Oké ik was melig toen ik dit begon te schrijven :P
Het is misschien saai maar dan hebben jullie pech want ik had geen inspiratie.

18.
Koken met Tobi 1/2

Na het trainen met Itachi en Deidara liep Ayumi terug naar de basis. “Ayumi!” En blije stem was te horen. “Ayumi-chan, kom je mee met Tobi ??” Verbaasd keek ze om. “Hey tobi-chan, wat gaan we doen dan ?” Tobi trok haar grinnikend mee richting de keuken en wees toen naar een bord. Het was een lijst met wanneer mensen moesten koken. “Eeeeeehhh !!!” Ik kan niet koken. Ze keek hulpeloos naar Tobi. “Tobi, zeg asjeblieft dat je weet hoe je moet koken.” Tobi haalde zijn schouders op. “Tobi kan een boterham maken met hagelslag” Ze sloeg haar hand tegen haar voorhoofd terwijl Tobi danste. “Oké, Tobi-chan. We hebben een kookboek nodig!” Samen trokken ze alle kookboeken uit de kast die in de hoek van de woonkamer stond. Na een uur lagen ze allebei nog steeds op de grond met verschillende kookboeken open geslagen en om hun heen verspreid. “Ayumi-chan, zullen we iets van noodles maken ofzo?” Ze knikte als antwoord. Samen namen ze aanstalten om terug naar de keuken te gaan, maar ze werden beidde bruut omhoog getrokken aan hun kraag. “aaaaaaahh””Tobi wil niet dood!!!” Beidde keken ze om en zagen kakuzu staan die ze had opgetild. “Jullie dachten toch zeker niet dat jullie deze zooi konden achterlaten zonder het op te ruimen.?” Ayumi en Tobi begonnen allebei ongemakkelijk te lachen.

Na het opruimen van de boeken onder toezicht van Kakuzu stonden ze weer in de keuken. “Wat nu ??” Ayumi keek rond in de keuken. Ze dacht na. Wat heb je nodig voor noodles. Euuh verse groente, iets van vlees of vis, de noodles zelf, iets van kruiden ofzo. Ze krabbelde aan haar hoofd en begon te zoeken. “Tobi-chan, hebben we verse groente?” Ook Tobi zocht mee. “Tobi kan niks vinden, Ayumi-chan” “Ik ook niet Tobi, misschien iets van vlees of vis ??” Ze zochten in de koelkast maar het enige wat ze vonden was een pak beschimmelde fruityoghurt en een half aangevreten krop sla. “Tss, hoe bedoel je er word nooit boodschappen gedaan” Ayumi had het meer tegen zich zelf dan tegen iemand anders. “Vriezer” Bedacht ze zich plotseling. Ze keek door de lades van de vriezer. Maar ook daar lach niks op een paar enkele waterijsjes en een ingevroren spin. “Ieeeeeeuww” Tobi prikte het met zijn vinger. “Ieeeuw Tobi stop daar mee” De spin brak een paar pootjes. “Oké genoeg, kom mee we gaan boodschappen doen !!” Ze trok tobi mee richting de uitgang van de basis. Ze gaf een blik op de klok. Het was half 6 als ze zouden opschieten waren ze in uurtje wel weer thuis. Een het zal heus niet zo erg zijn om een keertje wat later te eten, aangezien ze dan nog zouden moeten beginnen met koken. “A-ayumi-chan?? Moeten we het niet melden bij Leader-sama dat we weg gaan.” “Moet dat ??” Tobi knikte. Ze haalde haar schouders op en liep richting Peins kantoor. Ze klopte. “Binnen” Ze deed de deur open. “Leader-sama, Tobi-chan en ik gaan boodschappen doen voor het avondeten.” Ook Tobi was binnen gekomen. “Waaaat ?!! Je dacht toch niet dat je zomaar weg kon gaan. Je bent hier nog maar een dag. Hoe kan ik weten dat je ons niet gaat vera-“ Een kunai vloog langs Peins gezicht in de muur achter hem. “Ow, sorry leader-sama. Hij glipte uit tobi’s hand. Maar Tobi weet zeker dat Ayumi-chan niks geks doet. Dat weet Leader-sama toch ook??” Tobi grijnsde ook al was het niet zichtbaar door het masker. Pein slikte even moeilijk maar knikte uiteindelijk toch. “J-ja, jullie kunnen gewoon gaan” “Yeeeeey” Tobi danste even en trok Ayumi toen mee de basis uit.


Reacties please *puppy eyes*

Reageer (5)

  • GilbertBro

    Jaja,glipt uit Tobi's hand he.... yeah right xD xD i <3 this story :9~

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Almarath

    haha
    Oops, hij glipte uit tobi's hand :P

    1 decennium geleden
  • xMYxAxDEVILx

    wowhow XD bange leader :3

    1 decennium geleden
  • MiekieChan

    Omg, ik las de titel en had meteen zo iets: 'Dat gaat fout'
    en weetje, ik had gelijk(yeah) {go my}
    SNEELLLLLL VEDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    -XXX-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen