Foto bij *~19~*

WOW deze was lang O.O
Nu moet ik weer helemaal gaan schrijven XD
*inspiratie kom tot mij*

19.
Koken met Tobi 2/2

Samen sprongen ze door de bomen. De avond begon al weer te komen. Een avondlucht was te ruiken, en de zon begon onder te gaan. “Tobi-chan waar gaan we naar toe ?” Ze keek in de richting van de jongen. “Naar Konoha” Na een klein halfuurtje kwamen ze aan. Ze konden doorlopen aangezien er gek genoeg niemand bij de wacht stond. Ze haalde beidde hun schouders op en liepen verder, opzoek naar de winkels. Ze kwamen bij een supermarktje. “Tobi-chan we hebben iets van verse groente nodig en ook iets van vlees of vis. Oja en noodles.” Ze kwamen bei de afdeling van groente. “Ayumi-chan, dit lijkt me lekker.” Tobi hield een watermeloen vast. Ze rolde haar ogen maar glimlachte toch. “Tobi-chanm, watermeloen is niet geschikt voor in de soep. We moeten iets van wortel hebben bijvoorbeeld” Na de groente kwamen ze bij het vlees en vis. “Tobi wilt kip !!!!” Hij pakte een van de hele kippen en wou hem in het winkelmandje leggen. “Uhh Tobi is het niet makkelijker als we gewoon een kipfilet nemen, dan hoef je niet de botjes er uit te halen en zo.” Ze legde de kip terug en ruilde die in voor filetjes. Oké nu alleen nog de noodles. Na dat ze alles hadden liepen ze richting de kassa. Even kreeg ze een steek in haar buik “Tobi heb jij geld bij ??” Tobi’s hoofd draaide zich in haar richting. “Nee, Tobi heeft geen geld nodig. Deidara-sempai neemt alles altijd gewoon mee. Akatsuki betaald niet.” “Tobi weet je ook hoe je dat wilt gaan aanpakken?” Ayumi krabbelt even aan haar hoofd en kijkt richting de overvolle winkelwagen. Tobi knikte heftig. “Oké, doe het maar dan, ik volg.” “Tobi zal je niet teleurstellen.” Hij pakte de winkelwagen van haar over en duwde hem vooruit. Tobi begon steeds harder te lopen totdat hij echt aan het rennen was met de winkelwagen voor zich. “T-Tobi !!!” Ayumi rende de jongen achterna die nu langs de kassa scheurde en zo de winkel uitrende. Ze kon nog net horen hoe een aantal winkelbediendes naar ze schreeuwde. Rennend gingen ze door de straat met de winkelwagen voor hun uit. Ze kon Tobi horen lachen van plezier maar dat verging algauw toen er plots een ninja voor hun sprong. Het winkelwagentje vloog de lucht in doordat Tobi de ninja niet kon ontwijken. Zelf vloog hij ook drie meter de lucht in. “TOBI !!!” Ayumi rende in de richting van tobi maar ze werd onderschept door de ninje met grijs haar. Zijn headband stond scheef over zijn ene oog en zijn haar stond schuin en overeind. In zijn ene hand had hij een boekje waar hij in aan het lezen was. Relaxt keek hij op. “Waar dachten jullie naar toe te gaan ?” Tobi was opgestaan en liep nu jammerend en over zijn kont wrijvend richting Ayumi. Ze kon de sterke chakra van de man voelen. Deze man. Hij is sterk. Ze Keek onopgemerkt om zich heen. Een aantal voorbijgangers stonden stil en keken geschrokken in hun richting. Maar ook een paar andere ninja waren er. Ze zaten verstop. “Ayumi-chan, tobi heeft het verpest” Tobi stond pruilend naast haar. “Het maakt niet uit Tobi. We hebben nu even een ander probleem” Ze stootte Tobi aan. “Wie ben jij ?” Ze keek in de richting van de man. De mans gezicht keek verbaasd terug. “Ik ben Kakashi Hatake. Jij bent één van de eerste die mijn niet kent” Ze keek hem bedenkelijk aan. “Nee, ik ken je inderdaad niet. Maar je vraag was waar we naar toe gingen als ik het goed heb gehoord.? Eigenlijk waren we van plan net weg te gaan.” Ayumi begon te lopen. “M-ma-maar de boodschappen dan ??” Tobi trok aan haar mouw en wees naar de boodschappen die nu verspreid door de straat lagen. “Ja je boodschappen” Kakashi stond plots voor hun. Ze wist even niet wat ze moest zeggen. De ninja lachte vriendelijk en wees achter hun naar de boodschappen. “Ja uhh” Ze keek om zich heen opzoek naar uitweg. “Tobi, moet naar de wc !!” Ze draaide zich om naar Tobi die zijn handen voor zijn kruis hield en een beetje door zijn knieën zakte. “Tobi zeg dat je een grapje maakt !” De jongen schudde zijn hoofd. Plots rende Tobi op haar af en trok haar mee. Ze rende door de straten heen en stopte bij een soort van restaurantje. Kakashi was niet meer te zien. Maar ze voelde nog steeds zijn sterke chakra in de buurt. Tobi was naar binnen gelopen, maar werd er gelijk weer uit geschopt. De eigenaar van het restaurantje keek hun woedend aan. “Als je niks koopt dan kan je ook niet naar de wc !!” Een idee schoot door haar hoofd. Aangezien Tobi en zijzelf beidde niet konden koken, dan konden ze misschien beter iets afhalen en doen alsof ze het zelf gekookt hadden. Ze grijste even. “Kom Tobi, we gaan gewoon iets afhalen en dan kan jij naar de wc.” Tobi was even stil maar begon toen te lachen. Maar het was niet de gewone Tobi lach. De stem was zwaarder. “Je wilt wat afhalen en doen alsof we het zelf hebben gekookt” Ze staarde even verbaasd naar de jongen met het masker van wie zijn stem nu gewoon heel anders was. “Uhh Ja zoiets. Is het geen goed idee dan?” Tobi sprong een paar keer op en neer. “Tobi vind het een geweldig idee, Ayumi-chan” Tobi rende al naar binnen terwijl Ayumi er op een afstandje achterliep. Ze dacht dat alleen Zetsu twee persoonlijkheden had. Maar misschien heeft Tobi dat ook. Ze haalde haar schouders op en liep naar het gedeelte waar je kon afhalen.

Nadat ze het eten had aangepakt van de verkoper gooide ze een rookbom neer en samen verdween ze met Tobi het restaurantje uit en vluchtte ze de daken op. “Tobi heeft trek” De jongen wreef over zijn buik. “Jullie houden zeker niet van betalen, he?” Ayumi en Tobi versteende en keken alleen maar voorzichtig naar elkaar. Ze stonden op en draaide zich om. De ninja van eerder stond voor hun. Ayumi nam een gevechtspositie aan. “Wat moet je ?!!” Kakashi had geen tijd om wat te zeggen want plotseling lag hij kreunend op de grond. Tobi had zijn masker in zijn hand en keek neer op de ninja. Een rode tint was zichtbaar in zijn ogen, maar het was moeilijk te zien doordat het al donker was. “T-T-tobi ??” Ayumi keek hem met grote ogen aan. Nog voor ze echt goed had kunnen kijken hoe de man onder het masker er uit zag, had Tobi hem al weer opgezet. “Tobi-chan heeft trek” Weer sprong hij op en neer en zo begonnen ze hun weg terug naar de basis. Ze gaf nog een laatste blik naar kakashi die nog steeds op de daken lag. Ze zal waarschijnlijk nooit maar normaal over Tobi kunnen denken. Ze wist het nu zeker hij doet zich anders voor dan hij daadwerkelijk was.

Ze rende samen weer terug door de bomen en na een tijdje werd de basis al weer zichtbaar. Tobi pakte een aantal kommen uit de kast en Ayumi goot de noodles in de kommen. Verder werden er nog borden gepakt waar rijst en andere vlees en groentes op gingen. De rest van de plastic bakjes gooide ze weg. Vol trots keken ze naar het voedsel dat op de borden lag. Ze gaven elkaar een high five en trokken een de bel wat betekende dat het eten klaar was. Niet veel later was het horen van voetstappen en geschuif van stoelen te horen. Ze deelde de borden uit. Alle Akatsuki leden keken met grote ogen naar de borden die op tafel werden gezet. “un, het ziet er zo lekker uit !!” Deidara pakt zijn stokjes en begon te eten net als de rest op Kakuzu na. De man keek richting Tobi en Ayumi. Ongemakkelijk staarde ze naar de grond. “Kakuzu-sempai, is er iets ??” Tobi wees met zijn vinger richting het eten dat voor de man op tafel stond. “JA !!!” bulderde hij. Ayumi en Tobi hielden elkaar vast van de plotselinge uitbarsting en er ontstonden kleine zweet druppeltjes rond hun hoofd. Ook de andere leden keken geschrokken op. “DACHTEN JULLIE DAT IK GEK WAS.!!!!!” Kakuzu richtte zijn vinger naar de twee zogenaamde koks. “Dachten jullie nou echt dat ik ging 50 euro zou missen!!” “Maar Kakuzu-sempai, we moesten boodschappen doen en we mochten geld pakken uit de po-“ Ayumi kon haar zin niet afmaken. “MIJN POT. ALLES WAT GELD BETREFT IS VAN MIJ!!” “Oké sorry Kakuzu-sempai” Tobi en Ayumi schoven ook aan de tafel. “Serieus hoe hebben jullie dit gemaakt, het is echt lekker” Kisame nam nog een hap. Ayumi grijnsde naar Tobi. Ook Pein keek op. “Ja, wat voor een ingrediënten hebben jullie er in gedaan.??” De twee stopte met eten en keken elkaar even aan en slikte. “uuhhh””uhhhh” Beidde stamelde ze maar wat. Totdat de deur opging. Zetsu kwam binnen met een stapel afhaal-chinees doosjes in zijn handen. “Deze dingen zijn niet te vreten !!!” schreeuwde Zetsu’s zwarte kant. “Waar komen ze vandaan??” Vroeg zetsu’s witte kan wat vriendelijker. Iedereen keek terug naar de twee. “Het was zijn idee!!””Het was haar idee!!” Ayumi wees naar Tobi en Tobi wees naar Ayumi. “Ik had niet anders verwacht” Itachi glimlachte even en at verder. “ZIE JE WEL !!!! ZE HEBBEN HET GELD GEWOON UITGEGEVEN BIJ EEN DUUR RESTAURANT” Konan probeerde Kakuzu te kalmeren terwijl de rest verder at. Tobi en Ayumi draaide met hun ogen en aten uiteindelijk ook maar gewoon hun afgehaalde eten op. Ayumi staarde even naar haar eten. Noway dat ze ooit nog eens gaat proberen koken.


Reacties onegai~
Als dit niet lang is dan ..... Moet het nog langer kunnen XD
En twee stukjes op één dag. Ik ga starks gelijk weer schrijven :P

Reageer (11)

  • xXiCeCReaMXx

    Lalalaa

    1 decennium geleden
  • kjaartje

    Moeilijk het noodles eten XD

    1 decennium geleden
  • AvatarMargo

    ojhaaaaa verder gaan met jouw verhaal

    1 decennium geleden
  • AvatarMargo

    door jouw heb ik zin in noedels
    geen ramen wantik weet niet waar ik ramen kan kopen maar bij ons in de kantine kan je noedels eten en er was iets heeeeeeeel grappigs gebeurt
    ik en mijn vriendin aten samen uit een bakje ..... en toen staken we beide ons vorken in de noedels en toen we het bijna in ons mond staken zat mijn sliert soep van mijn vork aan haar vork vast XD (lady en de vagebond ) XDXXDXDXDD en ze kon de pak sausje niet openkrijgen en ik opende na 1000 keer proberen en zij roepte :DANKJE MARGO JE BENT ZO SLIM en ik zo het is maar en pakje XD en ik liet bij de eerste hapje heel veel sliertjes vallen en toen zei ik tijdens het eten dit ziet er egt lesbo uit he ?en mijn vrienden lachen XD XDX XDXDXDXDXD

    1 decennium geleden
  • stoertje3

    ik doe dit ff namens lucycross XD ik ben lucy cross(niet echt )maar ik zit ff op een andere acc van een vriendin

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen