in het volgende hoofdstuk komt er een tijdsprong!'
jullie zijn de leukste abo's ooit!

Emily Juilliet Gray.

Ik zie dat hij bloost. Het zal toch niet! “He – hebben we…” maar verder kom ik niet. Hij schud zijn hoofd. Een golf van opluchting gaat door me heen, ik heb het niet met hem gedaan. “Maar..” gaat hij verder. “Ik heb gisteren met je geschuurd” Ik knik. “Dat kan ik me nog herinneren” Hij grinnikt. “Daarna heb ik met je gezoend, en toen het afgelopen was, vroeg je aan mij of ik met je mee naar huis ging.” Ik schrik. “Ik?!” roep ik uit. Ik zie dat hij er ook van schrikt. “En toen, kwamen we zoenend je kamer binnen en begon jij je met uitkleden” Ik kijk omlaag en zie nu pas dat ik alleen een BH aanheb. “En toen je op bed ging liggen, viel je in slaap” Ik grinnik, dat klonk best wel sarcastisch. Ik zie dat hij opgelucht is. “Vind je me leuk” vraag ik hem dan. Hij loopt rood aan. Ja dus, denk ik in mezelf. “Ik weet voldoende” mompel ik dan maar.
Ik stap uit mijn bed en voel dan pas mijn kater. “Geen zin in je” zeg ik in het niets. “Had je het tegen mij?” vraagt Chase, die in zijn onderbroek het bed uit stapt. “Dus jij hebt je ook uitgekleed” zeg ik tegen hem. “Nee, dat heb jij gedaan” antwoord hij. Nog een schok, wat leuk dit allemaal! “En trouwens, nee ik had het niet tegen jou, maar tegen mijn kater” Ik mag dan wel geen 16 zijn, maar ik drink wel alcohol. Mijn vader is er niet echt blij mee, maar je moet ook niet denken dat ik een of andere verslaafde ben. Ik grinnik bij de gedachte, ik en verslaafd, die combinatie past denk ik niet zo goed. Ik kleed me aan en loop dan naar beneden, papa is weg, naar de winkel schijnbaar. Eigenlijk ben ik daar best blij om. Ik besluit om tegen Chase te zeggen dat hij nu moet gaan en dat dit niet de bedoeling was. “Chase!” roep ik. “Ja?” “Kom eens!” Ik hoor hem de trap afrennen, hij heeft de kleren aan die ik voor hem gemaakt heb. “Dit was niet echt de bedoeling, dus ik hoop dat je het kunt vergeten” Hij knikt. “Ik ga maar eens” zegt hij dan. Ik breng hem naar de voordeur en zwaai hem nog even uit. Heeft het toch nog een kleine goede afloop, denk ik bij mezelf. Met die gedachte wandel ik naar de badkamer en begin ik met douchen. Heerlijk!

Reageer (4)

  • Courageux

    whaha hoe kwam je tog bij d at idee dat ze t zelf had bedacht? niet van mij hoor!
    snel verderr.

    1 decennium geleden
  • Myss

    snel verderrrr

    1 decennium geleden
  • loveer

    verder!!(H)

    1 decennium geleden
  • benign

    Oee, snel verder<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen