Foto bij ~ 5 ~

'we rusten hier even’ zegt zij en je knikt, je pakt een broodje uit je tas die je er in had gedaan voor de zekerheid en begint te eten, je hoort muziek en legt je broodje even weg. Je voelt je ogen steeds zwakker worden en valt dan inslaap, je word opeens wakker getrokken en op je voeten gezet ‘we moeten gaan, we gaan bij Kenai ’s garage schuilen tot dat de Mecha af is, dan gaan we mee doen’ je kijkt haar even verbaast aan en word dan meegetrokken, je struikelt na een tijdje over een tak die los ligt en word dan opgetilt ‘ik leer je hoe je minder klunzig kan worden’ zegt ze met een glimlach er achteraan. Je knikt en als jullie eenmaal bij de garage weer zijn zie je hoe ze de deur zachtjes open doet, je loopt naar binnen en rent meteen naar de Mecha. Je ziet de vrouw lachen en bewondert hem, ze loopt naar je toe en legt een hand op je schouder 'Ik heb trouwens mijn naam nog niet gezegt, ik ben Maxime' zegt ze lachend en je knikt hevig terwijl je ogen op de mecha blijven gericht. Je word op een kruk gezet en Maxime begint aan de Mecha te werken, je stapt van de kruk af en loopt door de garage heen. Je vindt een kamertje die aan de achterkant van de garage verstopt zit en kijkt daar even rond, je pakt een boek van een werkbank af en begint een beetje te lezen "De Wereld Zal Verlost Worden, Pijn En Verdriet Zal Wegvagen Wanneer Red Wizard Terug Keert Om Ons Te Reden. Wij, Zijn Volgers Zullen Hem Welkom Heten En Alles Doen Om Hem Te Beschermen" staat er in het boek, de rest is onleesbaar door de stof en de oudheid van het boek. Je doet het boek onder je arm en kijkt verder, je ziet een soort tekening van een waazig gezicht waar van alleen de ogen zichbaar zijn. De ene is rood gekleurd en de ander lucht blauw, je kijkt er even naar en rukt dan de tekening van de muur en stopt hem tussen het boek. Je gaat op een kruk zitten en ziet een amulet liggen, je pakt hem en kijkt er verbaasd naar wanneer die oplicht. Je kijkt naar het licht 'Wayne, hier zit je dus' hoor je achter je en je draait je om. Je ziet Maxime heel raar naar het amulet kijken en pakt dan precies de zelfde uit haar zak 'Jij ook zo'n amulet? waar heb jij hem gevonden? ik hier, met dit boek en deze tekening' je lacht terwijl Maxime nog steeds verbaasd naar jouw kijkt, ze pakt het boek en de tekening af en je kijkt haar even raar aan. Je ziet dr naar de voorkant van het boek kijken en het amulet wat zij heeft er vlakbij houden 'Dit kan niet.. Waar heb je dit vandaan!!' roept ze boos en verbaasd tegelijk, je wijst naar de werkbank en ze begint meteen de hele kamer te doorzoeken naar iets.

Reageer (1)

  • KatRaven

    xD
    ze is gelijk zusachtig xD
    ik ga gelijk door lezen =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen