Foto bij ~ 6 ~

Je loopt de kamer uit terwijl Maxime alles overhoop gooit en je rent naar de Mecha toe, je klimt er snel in en gaat erin zitten om zo veilig te zijn. Je hoort een deur open gaan en ziet een man binnen komen lopen, je kent hem niet maar hij kijkt wel even naar de Mecha dus je bukt snel. Je ziet dat die doorloopt naar de kamer waar Maxime is, je activeert de Mecha en slaat de arm van de Mecha precies voor de man. Hij kijkt even op en ziet jouw dan zitten, hij lacht en springt op de arm wanneer jij hem terug trekt. Hij pakt je beet en zet de Mecha uit, hij springt naar beneden terwijl die jouw nog vast houdt en bindt je vast aan een stoel. 'MAXIME!! GEMEENE MENEER IS HIER!!' roep je heel hard en je ziet dat Maxime meteen uit het kleine kamertje komt, ze ziet de man staan 'JIJ WEER?!' roept ze boos en de man lacht 'Wie anders?' zegt die lachend en Maxime kijkt hem boos aan, de man springt omhoog en landt op de Mecha. Maxime kijkt even naar hem en wanneer de man de Mecha start rent Maxime meteen op hem af, je ziet hoe de man de Mecha bestuurt en hoe Maxime zijn aanvallen steeds op het nippertje ontwijkt. Na een tijdje word Maxime vol geraakt, de tranen staan in je ogen wanneer de Mecha Maxime in zijn hand heeft en langzaam plat probeert te drukken. Je krijst het uit en een rood en blauw licht vullen de kamer, wanneer het licht is gedimt zie je dat de Mecha helemaal stil staat en Maxime op de grond ligt. Je ziet de man raar naar jouw kijken en springt dan uit de Mecha, hij kijkt even naar jouw en pakt dan je gezicht vast. De tranen komen uit je ogen en dan valt de man neer en zie je Maxime met een metale pijp achter hem staan, ze maakt jouw los en zet de man in de stoel. Ze bindt hem flink vast en je kijkt lachend toe hoe de man wakker word, je loopt naar je tasje en pakt het lazer pistool eruit. Je loopt naar Maxime en tikt haar op haar arm 'Wat is er... HOE KOM JIJ DAAR AAN!!' roept ze boos als ze het pistool ziet, je kijkt er even naar 'Gevonden' zeg je dan lachend. Maxime kijkt je even boos aan en dan geef je het lazer pistool aan Maxime die daar van raar opkijkt 'Jij man goed bewaken?' vraag je dan en Maxime knikt. Ze werkt ondertussen aan de Mecha en heeft het pistool in haar werkriem zitten, je kijkt toe hoe ze de Mecha repareert en helemaal klaar maakt voor de wedstrijd. Je valt langzaam in slaap dus gaat op een bed liggen die Maxime klaar heeft gezet, als je ligt val je meteen in slaap.

Reageer (1)

  • KatRaven

    whahahahah xD
    2de keer knock-out geslagen door mij =D
    ik ben GOOOOEDDDxD
    hihi ik weet al hoe ik door meot =D

    maar jou karkater is toch iets van 14... dan kan hij toch gewoon praten zoals hele zinnen????? xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen