Foto bij chapter 37: Een vriend

MAKOTO!!!!!!!!!!
Kennen jullie hem nog?
Zo niet,dan ben je niet lief

'Makoto!' Riep Treyson blij.Makoto kwam de kamer inlopen.
'Hey,Treyson.' Zei Makoto grijnsend.
'Nogmaals,wie?' Vroeg Rea vragend.Treyson en Makoto gingen zitten.
'Dat is Makoto.Tegen hem heb ik gevochten op het begin van mijn reis.' Vertelde Treyson.Yassup stelde zich als eerste voor.
'Ik ben Yassup.IK reis met Treyson mee.' Zei Yassup.
'Ik reis ook mee.Mijn naam is Rea.' Vertelde Rea.Makoto knikte.
'Wanneer gaan jullie op zoek naar Haunter?' Vroeg Bako opeens.
'Waarschijnlijk straks.Waarom opeens die haast?' Vroeg Yassup.
'Die Haunter is alleen maar een grote last.Beter als hij weg is.' Zei Bako.Treyson keek hem boos aan.Hoe kon hij dat zeggen?Haunter heeft ook gevoelens!Dacht Treyson maar zei niets.Hij stond op.
'Zullen we gaan?' Vroeg hij.Yassup,Rea en Makoto knikte.Rea en Yassup pakte ieder hun spullen uit hun kamer.Makoto had alles al en liep met Treyson mee.
'Ik wist niet dat je zoveel buik spieren had.' Merkte Makoto op.
'O ja.Niets bijzonders.' Zei Treyson.
'Werkt wel in je voordeel bij de meiden.' Zei Makoto grijnsend.Treyson lachte om zijn rode wangen te verbergen.In zijn kamer trok zij zijn t-shirt,vest en schoenen aan.Hij liet zijn rugzak hier.Treyson en Makoto liepen de gang weer op waar Rea en Yassup al klaar stond.Met z'n vieren liepen ze de berg op waar Rusturf Tunnel onder door liep.De Taillow van Treyson vloog naar hun toe.Treyson strekte zijn arm en Taillow lande erop. 'Heb je hem gevonden?' Vroeg Treyson.Taillow knikte en wees naar de richting.Makoto,Yassup,Rea en Treyson rende naar de aangewezen plek.
'Daar!' Zei Yassup en wees naar Haunter.Haunter had liggen slapen en werd wakker.Hij keek geschrokken op.Haunter vuurde een Shadow ball af.
'Taillow doe wing attack!' Riep Treyson.Taillow's vleugel raakte de shadow ball en die vloog uit elkaar.
'Goed zo Taillow,kom terug.' Zei Treyson.Hij wilde Haunter niet afschrikken.
'Haunter,je hoeft niet bang te zijn.' Zei Yassup.Haunter wees boos naar Verdanturf.Yassup knikte. 'Het klopt dat ze te ver zijn gegaan.Maar dit lost niets op.' Haunter dacht na maar hij bleef boos naar Verdanturf kijken.
'Haun haunter haun haun!Haunter!' Riep Haunter.
'Wat zegt hij in gods naam?' Vroeg Rea.Yassup schudde zijn hooft. 'Geen idee.'
'IK ook niet.' Zei Makoto.Sandshrew tikte Treyson's wang aan.
'Wat is er?' Vroeg Treyson.Sanshrew wees van hem naar Treyson.
'Jij en ik?' Raadde Treyson.Sandshrew schudde zijn hooft. 'Vrienden?'
'Sand' Zei Sanshrew blij.Daarna trok hij een zogenaamde lijn onder zijn hooftje.Treyson's ogen werden groot.
'Zijn vrienden zijn gedood.' Zei Treyson.
'Hoe weet je dat?' Vroeg Yassup verbaast.
'Sanshrew vertelde het.' Legde Treyson uit.Yassup keek raar.
'Laat maar.' Treyson wist niet hoe hij het moest uitleggen.Treyson keek weer naar Haunter. 'Er zal jouw niets gebeuren.Het spijt ons van je vrienden,heel erg.En de mensen uit Verdanturf ook.Maar er valt niets meer aan te doen.' Zei Treyson.
'Wat een gezeik.Als jullie hem niet gewoon uitschakelen doe ik het.' Zei een zware mannenstem.Bako liep naar de rest toe.Hij keek woedend.
'Het is alleen maar een lastpak!Niemand heeft hem nodig,dan kan hij beter oprotten.En aangezien hij dat niet doet,doe ik het maar met geweld.' Zei Bako.Yassup gooide zijn pokebal.
'Je blijft van hem af!' Riep Yassup boos.Anorith kwam uit de pokebal en wilde aan vallen.Opeens gooide Bako een pokebal.
'Shiftry gebruik silver wind.' Zei Bako.De silver wind ging straal langs Yassup heen en raakte de grond.Yassup lachte.
'Anorith doe je...' Opeens begon de grond waar Yassup op stond te bewegen.Precies de hoek waar Yassup en Anorith stonde raakte los van de berg.Samen vielen ze naar beneden.
'YASSUP!!!' Schreeuwde Rea en Treyson.Makoto rende naar de rand.Yassup lag op een richel.Hij lag op zijn rug met Anorith op zijn buik.
'Gaat het?' Vroeg Makoto bezorgt.Yassup knikte. 'Ik ben oké.' Zei hij.
Makoto stond op en keek naar Bako.Rea en Treyson deden het zelfde.Alledrie waren ze woedend.Niet alleen over Yassup maar ook over Haunter.Bako was kwaadaardiger dan ze hadden verwacht.

Ik ga snel verder.En?Wie kende Makoto nog?;)

Reageer (3)

  • KidouYuuto

    juka kwam aan rennen chika use procect op haunter en op bako leaf storm

    1 decennium geleden
  • KuroTenshi

    Ja ik kende hem nog, maar ik was zijn naam vergeten xD

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    ik kende hemxD
    ik ga verder lezen(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen