Ik weet niet hoe vier in het engels wordt geschreven! dus wie het wel weet, schrijf in priveberichten aub!

weiter;
je zit in de les, en denk maar aan aan 2personen, je neven <3 je mist ze zoo hard! je laat een traantje gaan, ik je veeg 't weg als je de meester je naam hoort roepen "Naar de derecteur, hij wilt je spreken" je knikt en hoor de andere "oohh- of ooeehh" roepen. je loopt door, en gaat de trap af, daar aan de deur aangekomen, hoor je 2 jonge kerels je naam paar keren zeggen. Je klopt en plots is het stil. De deur gaat open, je stap binenn "Ik moet komen?" hij knikt en wijs naar een hoek, daar in die zetel zitten men twee favoriete mensen, ik lach breed, zo breed dat je men tanden kunt zien. Ik gil en laat men boekentas de grond ontmoeten, ik loop naar ze toe, en ze nemen me allebei in de armen, ik neem hun geur op in men neus, en knuffel ze hard "Jongens kheb jullie massas gemist" ze laten me los, en knikken "Maar Bill, ween je nu?" hij veeg zn gelukstraantjes weg "Heb je keii hard gemist Melinda!" ik knik en kijk Tom aan "Ja ik jou ook meiid" en lacht.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • 18mel18

    weitaaah ittteee
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Repent

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, op tour ^^

    1 decennium geleden
  • CBUndTHLover

    super(yeah)

    1 decennium geleden
  • GustavLieber

    Whiiiiiiiii :D

    1 decennium geleden
  • DianeVAMPIRE

    verderrrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen