was ist Passiert
Ik voel hem bruut in mij komen, en hij gaat nogal ruuw "Tom stopt" "ZWIJG!" En gaat expres harder "Tom je doet me pijn!!" Hij zet zn nagels in mn polsen. Pijn gaat er door mn lichaam, eens hij mn komt, haal ik mn broek terug op, en rent naar boven toe. Ik hoor Tom lachen en achter me lopen, ik draai me om en zie hem lachend achter me lopen "LAAAT MEEEEEEE" ik bots tegen iemand op. Als ik kijk zie ik dat het Bill is waar ik bn tegen op gebots ben "Bill je moet me helpen" ween ik "Hey wa is er" Ik kijk Tom aan, en ook Bill kijkt hem aan, Bill kijk niet-Begrijpend "Tom, Melinda? wa is er ?" Tom kijkt gemeen naar me, en loopt naar Bill, zyn hand gaat rond Bills nek, "Niks broertje, Melinda en ik Waren maar aan 't spelen" en neem Bill mee naar de woonkamer. Hij kijkt nnog naar achtere en knipoogt.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Repent

    Omg, zo geweldig <3

    1 decennium geleden
  • CBUndTHLover

    oooh spanned
    :O

    1 decennium geleden
  • GustavLieber

    Whaaaaa Super (dance)

    1 decennium geleden
  • helsigirl

    wtf moet die da ni tegen tom zeggen ocharme zij (huil)

    1 decennium geleden
  • Luxure

    Omg Omg Omg !
    Pleaase snel volgende !
    Zo spannunnnddd !!(baby)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen