Foto bij how are you to judge?...

lees please ook mijn ander story:i'm a dark princess,and you're just a lonely boy...WAIT!are you even a human?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Veniality

    zo te zien word je gespamt door modetutjes, hahaha! nee joh!
    dit was echt een humor h.s!!!1 i love it!
    Ik wil ook graag vechten met die bitch. Ik kom je helpen wanneer je in nood bent!!!!
    Ik heb altijd al een keer hard met iemand willen vechten, maar alleen als ik toestemming heb om iemand in elkaar te rammen!!!
    Ik werd op school de hele tijd achter na gelopen door een jongen, en ik gaf hem na 3 waarschuwingen een harde klap!!!! andere jongens lachten keihard en riepen mijn naam!
    Die jongen heeft me daarna niet meer achterna gelopen, en oooh wat doet jaazzz vreemd....hoooooeeee! Gaat hij je al redden opfzo? En ik dan???
    ach ja, verder!!!! They will not force us they will stop degrading us they will not control us we will be victorious!

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Indietro

    Megan Foxxxxxxxxxxx!
    Jennifer's Body!(K)

    1 decennium geleden
  • XHeroes

    oke ben een hele reactie naar beneden geroldxD
    om dit te zeggen: snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    snel veder morgen weer
    (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen