sorry
inspiratieloos

het is weer een nieuw dag, en ik hoor een bel. Vanuit de keuken loop ik rasend snel naar de voordeur, ik open de voordeur en zie Bill lachend staan, ik laat hem binnen. En als een speer ben ik terug naar de keuken, Bill volgt het niet, en loopt zlf naar de keuken "Wth, heb je hier gedaan." lacht Bill, ik draai me om "Gha, ik wou iets maken, en toen ontplofte alles" Bill knikt, "wat wou je maken dan?." Ik loop naar het verpakking dat op de grond lag "Pizza" lach ik als een huppelkutje "hoe kan die dan ontploffen?" Bill's ogen gaan naar de micro golf oven "Heb je .." en ik knik "mag da daar niet in dan" Bill slaag met de leege doos pizza in zijn handen op zijn hoofd "die pizza moest in de oven!!" Ik voel bloed naar me wangen stromen "oepsz????" Bill lacht en schud zijn hoofd.

Enjoy!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • LunaMondo

    verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer Ö


    & plzzzz bill&melinda moete iets krijge (A)

    ze passe bij elkaar ookal is het incest xD

    x

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    vrdr (H)

    1 decennium geleden
  • helsigirl

    KEI GOEIE QUIZE ma ge doe me ook schrikken amai :O (yeah)(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen