Foto bij ~ 7 ~

Je ligt heerlijk te slapen en je droomt ook heerlijk.

*Droom*

Je loopt door een cyber wereld heen en over waar je kijkt zie je wel een Mecha staan of een gebouw dat zichzelf weer verbetert, je ziet een meisje op een platform zitten en ze lacht even naar je. Je loopt naar haar toe en ze maakt een kleine buiging 'Welkom terug Red Wizard' zegt ze en je kijkt haar even raar aan, ze lacht en pakt dan je hand 'Kom, dan breng ik je naar u huis' zegt ze terwijl ze je begeleid. Je kijkt rond en ziet de omgeving steeds rooder en blauwer worden, je merkt ook dat er steeds minder Mecha's staan en de gebouwen ook steeds minder omhoog komen. Je ziet de vrouw even omkijken naar je en loopt dan weer door, je kijkt even op als er opeens helemaal geen Mecha's meer zijn of gebouwen omhoog komen. 'Hier is u huis Red Wizard' zegt de vrouw en er komt een hele groote villa omhoog zetten, je kijkt rond maar ziet geen Mecha staan. Jullie lopen door het hek naar binnen en als je voor de voordeur staat voel je iets raars, alsof je hier echt thuis hoort. De deur waait open en je loopt naar binnen, de vrouw blijft buiten staan en lacht even wanneer de deur weer dicht slaat. Je voelt iets raars door je lichaam gaan en je voelt een flinke pijn in je borst, je voelt hoe je lichaam zwaarder word en dan schrik je je rot als je je armen rood ziet worden.

Je schrikt wakker en zweet helemaal, je kijkt even rond en bekijkt meteen je armen. Tot je opluchting zijn die nog normaal, je stapt je bed uit en kijkt even rond en ziet Maxime bij de man staan. Ze heeft een vliegermepper in dr hand en die slaat ze vol tegen zijn wang aan, je kijkt even en na een tijdje zie je de man op Maxime aflopen en zie je Maxime op de grond liggen, hij tilt dr op en legt haar in een bed, dan loopt de man door een deur en verdwijnt die. Je loopt op Maxime af en trekt aan haar shirt, je ziet dr langzaam wakker worden en naar je kijken 'Ja Wayne, wat is er?' zegt ze terwijl ze zich omdraait, je kijkt dr even aan 'Waarom sloeg jij die man? Waarom hij jouw daarna aardig in bed leggen??' vraag je aan dr en ze kijkt even op 'Ten eerste sloeg ik hem omdat ik daar een reden voor had, en ten tweede omdat hij de zoon is van een oude vriend van mij...' zegt ze en bij de laatste zin zie je de tranen in dr ogen opkomen. Je geeft haar een knuffel en ziet dan de man weer terug lopen met wat te eten op een schaal, je rent op hem af en pakt meteen twee broodjes en laat de derde en laatste erop liggen voor Maxime. Je gaat rustig op een krukje zitten en eet je broodjes op, je kijkt even naar de man die jouw goed in de gaten houdt. Maxime zit weer bij de Mecha en dan zie je de man dichterbij komen 'Dus, de vrijheid van de mensheid ligt in jouw handen... Nauw daar mogen we blij mee zijn zeg' zegt die en dan loopt die weer weg, je kijkt hem even raar aan en kijkt dan weer naar Maxime.

Reageer (1)

  • KatRaven

    jeej
    ik ga snel verder lezen!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen