Foto bij ~ 8 ~

De Mecha, Maxime als Wayne terug is met Mecha

Maxime komt op je af lopen en pakt je hand 'Vandaag gaan we de Mecha echt testen Wayne, en jij mag hem besturen' zegt ze lachend en je kijkt haar zo blij mogelijk aan. Je kijkt even naar de man die een beetje nee schud en als je bij de Mecha staat word je omhoog geholpen door Maxime, je gaat zitten en gaat met je hand over de Mecha heen. Er komt een roode gloed over de Mecha heen en je ziet Maxime even raar kijken, je merkt er zelf niks van en start de Mecha. Je laat de Mecha even rond bewegen en dan probeer je een paar gevechts bewegingen, je ziet Maxime raar kijken en je lacht even naar haar. Ze loopt even weg en jij rent naar de garage deur, je doet hem omhoog en rent naar buiten in de Mecha. Je springt op een gebouw en kijkt bijna over de stad uit, je springt hoger en hoger tot je op het hoogste gebouw staat en over de hele stad kan uitkijken. Je hoort een Mecha omhoog vliegen en ziet dan de Mecha die je zag bij het weeshuis 'Zet je Mecha uit en stap eruit! Of ik heb het recht je neer te halen!!' roept de man vanuit zijn Mecha, je gaat met je hand over het scherm van de Mecha en voelt hoe je ogen beginnen te branden. Je voelt hoe je lichaam een word met de Mecha en dan kijk je weer naar de Mecha die tegen over je staat, je vliegt met je Mecha de lucht in en pakt het geweer wat op je rug zit. Je schiet op de Mecha en ziet dat de man ervan schrikt, je pakt het zwaard wat aan de zijkant zit en vliegt schietend op de man af. Je hakt zijn jetaandrijving eraf en vliegt dan weer omhoog en schiet verder op hem, je ziet hem een geweer pakken en op je richten. Je vliegt omhoog en blijft dan in de lucht hangen, je voelt je steeds zwakker worden door iets en merkt dat je jetaandrijving langzaamerhand uitvalt. Je vliegt op de Mecha nog snel af, snijd een been eraf en land dan in de straat, je rent snel terug naar de garage en stopt als je Maxime binnen ziet komen met een fel papier in dr handen en een hele andere outfit, ze heeft ook een headset op dr hoofd zitten nu en zwaait naar jouw. Je doet de cabine open en laat je naar beneden glijden via de arm van de Mecha, je kijkt even rond en ziet de man nergens. Je loopt op Maxime af die heel blij kijkt 'WE DOEN MEE MET HET TOERNOOI!!' krijst ze zowat uit van blijdschap, je krijst zowat mee en begint te lachen. Dan word het opeens zwart voor je ogen en val je flauw.

Reageer (1)

  • KatRaven

    AHHHHWWW hij is knock out

    hellll yeah ik ben goed!!!! ik heb ons ingeschreven =D

    nu moet ik zeker verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen