Al een tijdje, weet niet eens hoelang zitten we hier. Ik kijk naar mijn voet en zucht. Ik kijk opzij en zie een tv staan. Melinda ziet het ook en vraagt waarom die er staan "Ik weet niet" en op dat moment springt die aan. Een soort clown achtig ventje komt in beeld. Ik lach eens "Hello Bill en Melinda Kaulitz." ik schuif naar Melinda toe en we staan samen op "waarom jullie hier zijn, heeft een reden! Ik laat jullie zo maar niet gaan. Jullie zullen er veel voor moeten doen, voor 't te overleven! "Waar is Tom!" roept Melinda "Die zit ergens, waar overleven ook een vak heeft. Hij zal het hoofdvak zijn" hij/zij lacht "ROTZAK!" roep ik Aan Bill's been zit een ketting" we kijken allebei naar mijn been "En ergens bij Melinda is de sleutel. Alleen is het heel moeilijk te pakken" Melinda's hand gaat naar haar buik "Goed zo Melinda" Melinda stapt naar achtere en weent. "Neeehh!!" gil ik en ween ook "Jullie twee zitten in een spel! Veel plezier, de tijd tikt!" hij verdwijnt en het klokje op de muur begint te tikken.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • xBKxFreak

    slik slik slik eng eng eng ma cool verder bitte :D

    1 decennium geleden
  • Doomedlion

    ik haat die films xD

    Snel verder :P

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    waaaaaah!! ik haat saw-spelletjes!
    Heb 1 film gezien en ben er niet goed van geweest. :$

    maar ik maak je serie wel verder(A)
    dus snel verder
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen