Ik heb dus echt geen zin meer in deze serie! Maar hij moet 2OO delen halen! Anders is het vervolg voor niks! Pft.. Agjaa, goesting komt ooit nog wel eens terug zeker --'

Kwaad loop ik de deur uit met Andreas achter me aan. Uit de raam zie ik Melinda nog wenen, net goed voor d'r. Andreas komt naast me lopen en houdt me vast aan m'n arm "Waarom ben je zo tekeer gegaan tegen die twee?" woest trek ik m'n arm weg en loop door "Yo Tom ik vroeg wat" ik draai kwaad om en kijk hem dodelijk aan "Die twee speuren niet! het zijn twee mensen die aan hun eigen denken! en Godverdommen het is familie van elkaar en duiken met elkaar in bed!" Andreas kijkt me geschrokken aan. Oke ik heb te veel gezegt. Ik zie Andreas naar achterom kijken naar ons huis, hij zet zich te goed en loop terug naar de deur. Waarom kan ik m'n mond ook nooit eens houden?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • xBKxFreak

    :O VERDER

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    Ik Heb de laatste tijd ook gn zin meer om te schrijve! Aan die van mij dan hé ;)

    Snel verder doen, des te rapper je vervolg :D
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen