WHAT HAPPEND
Wat bedoel Tom er mee?!. Bij het voorbij lope zie ik Melinda en Yanakia in de zelfde positie zitten. Wat scheeld er toch met die drie?. Ik wordt in een donker kamer geduwd, waarschijnlijk hebben ze hier nog nooit van licht gehoord. De deur achter me valt in slot en ik ben hier hellemaal alleen.. In mijn eentje..Zonder iemand... Of niet?!.

Weiter
Ik hoor voetstappen mijn richting komen. Ik deins achteruit, en wordt vastgepakt aan mijn armen. Ik laat me vallen, net wat Tom zei. Maar waarschijlijk ken hij het truckje al, want het pakt me vast aan mijn benen, en swiert mijn over zijn schouders. Ik hou mijn neus dicht, want hij stinkt! Ik wordt bruut op een bed gesmeten. Ik zie hem boven mij kruipen, en mijn kleren uitdoen 'Neehh stop' protesteer ik. 'Ag wees niet zo'n watje, zoals al die andere! Anders ga ik je ook pijn doen, net als hun. Ik wil jou met liefde behandelen' Ik voel dat ik wordt omgedraait. Mijn mond wordt dicht getaped, en mijn armen worden vast gebonden. Ik voel dat ik verdoofd wordt, wat er daarna gebeurd weet ik niet. Ik sla m'n ogen toe en bevindt me in dromenland.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • MrsGrey

    supper verhaal ik ga snel verder lezen bij t volgende seizoen ofzoiets xx

    1 decennium geleden
  • Klungelsmurf

    Wow wat een verhaal! Melinda heeft echt ontzettend veel meegemaakt. Ik vind het zo jammer dat ze dood is ;[
    Maar het was zeker een mooi verhaal en zeker de moeite waard om te lezen :Y)

    1 decennium geleden
  • THExBITCH

    verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • BedMitTom

    OMG nee ze mag niet dood zijn! (huil)(huil)
    Nee nee nee nee nee nee x1000000!
    (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)
    Het was prachtig maar waarom doet iedereen altijd zulkeeindes waar een belangrijk iemand dood moet gaan.......? (huil)(huil):((huil)

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    , Nichtje, euhm.. Persen dan maar zeker?!'
    WHaha die is zo droog!
    Waah, ze sterft zo zielig!

    Maar.....................


    Nu komt onze 'storieee!!' :D

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen