Joaa mensen! Ik ben weer actief, en ik bedank Sharona, men lieverdje, dat ze het ff had overgepakt.. Zoals jullie wel wisten, was ik totaal inspiratieloos! Maar nu ga ik proberen om er een lange van te maken.. Ook om dat ik er morgen heledag niet ben, en niet kan posten! want dit wezen, is morgen naar de cinema met haar dreamboy (H) Nou, ik zie wel wat ik er van af breng... & denk er aan! Als ik nie kan, is Sharona er nog steeds, maar ik doe haar da liever niet aan, ze heeft zelf serie's om haar tijd/energie in te steken ^^ Eeeeeeeeeen, Reactie zijn altijd welkom!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • TomWhisperer

    Whoehoew 8D

    1 decennium geleden
  • Repent

    Oke, dit is erg (': Arme Tom dat hij het niet meer weet! Ach ja, dat komt allemaal wel goed. Maar ik was aan het denken... Nee, ik ga het appart zeggen ;D Anders weten die andere mensen het al en da mag nie hea ;O Oke, je zal het meteen wel wete ^^ <3 iloveyou!

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verderxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • Klungelsmurf

    arme tom..
    snel verder.

    1 decennium geleden
  • THExBITCH

    verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen