Foto bij ~7~

Sorry dat ik lang niets meer heb geplaatst, maar nu begin ik weer! ;)

XxX

De volgende ochtend werd ik weer vroeg wakker doordat ik het warm had. Ik snapte al meteen waarom, ik lag in Seth’s armen. Ik probeerde me uit zijn armen te wurmen zonder hem wakker te maken, wat niet lukt. ‘Hmm?’ mompelde Seth. ‘Ik heb het warm’ zei ik tegen hem. Hij liet gelijk los. ‘Sorry’ zei hij. Ik schudde mijn hoofd. ‘Daar kan jij toch niets aan doen!’ zei ik. Ik drukte een kus op zijn voorhoofd. ‘Ga maar weer slapen’ zei ik. Hij knikte en draaide zich om. Hij moest vannacht wachtlopen. Ik stond op en rekte me uit. Ik liep door naar mijn spiegel en jammerde zacht, mijn haar zat vol klitten. Seth had het gehoord en keek me vragend aan. ‘Klitten’ mompelde ik. Hij grinnikte en ging weer goed liggen. Ik pakte wat kleding uit mijn kast, een grijs tuniekje met een spijkerbroek, en liep daarmee naar de douche. Ik waste mijn haren en ontklitte ze ook meteen. Ik trok mijn kleren aan en liep terug naar mijn slaapkamer. Seth lag in de knoop met mijn dekens en ik giechelde zacht. Ik liep hoofdschuddend de trap af en begon aan zijn ontbijt. De geur van eieren met spek vloog de kamer rond. Ik hoorde gerommel in mijn kamer en even later hoorde ik de douche ook. Snel zette ik een bord neer met een croissant met ei en spek, een boterham met kaas en een groot glas melk. Ik had voor mezelf niets, maar ik eet eigenlijk nooit veel. Ik zag Seth met een lach op zijn gezicht naar me kijken en hij ging aan de tafel zitten. Hij at alles snel op en keek mij aan. ‘Heb jij al gegeten?’ vroeg hij bezorgt. Ik knikte. Hij lachte en waste zijn bord af. Hij liep op me af en drukte een kus op mijn wang. ‘Bedankt’ zei hij. Ik lachte naar hem. ‘Wil je me vrienden ontmoeten?’ vroeg hij. Ik twijfelde. ‘Ze doen je niets, anders krijgen ze met mij te maken’ zei hij. Ik knikte. Hij pakte mijn hand en trok me mee naar buiten. Op het strand zag ik zijn vrienden al staan, een grote groep jongens zonder shirt. Verlegen schuilde ik me achter Seth, ik heb het gewoon niet op vrienden maken. De jongens en één meisje keken me aan. Jacob kwam op me af lopen, waardoor ik meteen achteruit liep. Ik herinnerde me de blauwe plek op mijn pols nog die hij had aangericht, en hij zei ook tegen Seth dat hij mij moest opgeven, dat ik dood was. Dat was ik ook, maar als hij niets had gedaan, dan ging hij waarschijnlijk achter mij aan. Seth keek me aan. Ik keek boos naar Jacob die het opgaf en terug liep. ‘Wat is er?’ vroeg hij. Ik liet mijn pols zien en hij keek Jacob boos aan. Jacob haalde zijn schouders op en liep naar een rots. De rest stelde zich voor; Quil,Embry,Paul,Jared,Sam en Leah. Leah deed behoorlijk vals tegen de jongens, maar tegen mij deed ze gelukkig normaal, Seth zou haar wel gewaarschuwd hebben. ‘Kom je vanavond ook naar het kampvuur?’ vroeg Quil. Ik keek twijfelend naar Seth die knikte. Ik knikte ook. ‘Cool! Misschien kunnen we daarvoor nog even klifduiken?’ vroeg hij. Ik knikte, na mijn dood ervaring blijf ik dat leuk vinden. Seth keek me aan met pijn op zijn gezicht. ‘Dat doe ik je niet aan’ zei ik zacht en hij knikte blijer. Hij drukte een kus op mijn wang en trok me op het zand. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en glimlachte, wat hield ik van hem.

Reageer (5)

  • Dubhaile

    ej Jake is wel bijna(met nadruk op bijna) alfa ea
    sam zou zoiets ook gedaan hebben

    1 decennium geleden
  • JayDick

    snel verder:D:D

    arme Jake kon er ook niks aan doen!!

    1 decennium geleden
  • Zenith

    Jacob is gemeen ):

    1 decennium geleden
  • Pam

    Jacob is nu echt een rotjochie(nerd)

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    gaaf!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen