Ik zie Georg geniepig wegsluipen, niemand heeft aandacht voor hem. Georg verdwijnt achter die gast achter me en geeft hem een klap in zijn nek. En ik voel hem wegzakken. Het wapen valt en schiet af. Ik hoor gegil en kijk snel achter me. Het wapen heeft Tom geraakt in zijn been "En nu mee!!" ik wordt mee gtrokken aan m'n arm en het auto in geduwd "Neehh!" ik duw Andreas de grond op en loop - eindelijk - naar Tom toe. Ik laat me vallen naast hem en kijk hem aan. Hij heeft een glimlach op zijn gezicht. Ik lach terug. Een knuffel kan later! ik kijk naar zijn been en het zie er niet al te erg uit. Ik kijk Bill aan, en hij heeft net de zelfde gedachten als ik. We pakken Tom vast aan elks een arm en we laten Tom steunen op zijn goei been.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • ProudToBeMe

    Love this story (:
    n de vorige (:

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    Waah jow!! Dit was jou geinspiratiedeel!! Goed gevonden meid, en we zullen snel verder schrijven.
    xx

    1 decennium geleden
  • Doomedlion

    Ohh wtf xD Die Melinda is een een egowistische trut >.> Lichaam van haar dochter gebruiken xD
    Dit is een cool creepy verhaal and I like it^^

    Snel verder =D

    1 decennium geleden
  • koekies

    Mooi<3
    En creepyxx

    1 decennium geleden
  • THExBITCH

    verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen