Foto bij 7.

Toen we bij de afdeling met behang aankwamen, hoorde ik Josh zacht vloeken. ‘Het lijkt wel of heel de loser club een dagje Ikea heeft gepland.’ Hij trok me snel weer een gangpad in. Er liepen twee blonde mensen voorbij. Een jongen en een meisje. Ze liepen hand in hand en lachten vrolijk naar elkaar. ‘Wie zijn dat?’ vroeg ik. ‘Quinn en Sam,’ antwoordde Josh. Ik knikte. ‘Maar Sam zit toch bij je in het team, en Quinn is toch een cheerleader?’ Josh knikte. ‘Waarom verstoppen we ons dan voor hun?’ Josh haalde zijn schouders op. Hij stond op en liep het gangpad uit. ‘Hé Sam!’ hoorde ik hem roepen, en ik liep naar mijn broer toe. De twee waren naar Josh toegelopen en ze stonden nu te praten. ‘Wie is dit?’ hoorde ik Sam vragen, toen ik naast Josh kwam staan. Zijn blik ging van mij naar Josh en terug. ‘Dit is Jane, mijn zusje.’ Josh stelde me aan zijn twee vrienden voor. ‘Ik wist helemaal niet dat je een zusje had,’ zei Quinn, en ze glimlachte naar me. Ik vond haar nu al aardig. Ze leek me helemaal niet zo’n stomme bitch, zoals al de cheerleaders op mijn oude school waren.

Reageer (2)

  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden
  • xxMissJonas

    verderrrrrrrr
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen