Foto bij say it

'Hé? Hoe kan het dat jij al zo snel hier bent?' vraag ik verbaasd. 'Ik ken mijn huis gewoon goed. Ik weet alle geheimen plekjes en gangetjes,' lacht hij. 'Zeg het dan,' vraagt hij. 'Wat?' vraag ik nep verbaasd. Demon zucht. 'Lie....' vraagt hij met een neplach. 'Lie..... wat?' vraag ik dommig. 'Lievvvv..' zegt hij. Ik kijk hem alsof hij Chinees spreekt 'Lieve..' zegt hij zuchtend. 'oo, zeg dat dan. Als jij dat wil horen,' lach ik. Demon zucht en mompelt: 'Eindelijk' 'Lieve...' zeg ik een beetje zeurend. Hij pakt me al wat losser vast. 'Sofia!!!' gil ik en ik ren weer weg. Ik ren de trap weer af en ren achter de bank door en ga stil staan Demon stopt ook. We staan recht tegenover elkaar met alleen een bank tussen ons. 'Pak me dan als je kan!' roep ik heel kinderachtig. 'Oké, als jij dat wil dan doen we dat wel hoor,' zegt hij spottend terwijl hij over de bank heen springt. Ik ben te laat met wegrennen en val op de grond en Demon valt boven op mij. Demon rolt van mij af zodat ik weer kan ademhalen. Ik rol om en lig nu op mijn rug. Demon pakt mijn polsen vast en gaat boven mij hangen. 'Zeg het,' dreigt hij. 'Of anders?' vraag ik. 'Dan kus ik je weer,' zegt hij lachend. 'Nee nooit!' gil ik en ik draai mijn hoofd weg. 'Wie zegt dat ik je daar wil kussen?' zegt Demon terwijl hij mijn nek begint te kussen. Hij gaat steeds veder naar beneden met zijn hoofd. Als hij bijna bij mijn tieten is, komt Stefan opeens binnen.

Reageer (2)

  • SemSem

    Hahah, geweldiig meid !! :D

    1 decennium geleden
  • Collinsx

    snel verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen