Foto bij shopping

ik werd die dag vroeg wakker.ik deed een paar andere kleren aan.van lisbon dit keer.jane heeft een creditkaart voor me gehaald waar al wat geld op staat.ik nam de bus naar het winkelcentrum en nam mezelf voor om alleen te kopen wat ik echt nodig heb.dat is een broek,een trui en een t-shirt.
als ik dan nog geld overheb koop ik een paar schoenen.eerst ging ik naar de h&m.daar heb ik zoveel leuke broeken gezien waar ik uiteindelijk de goedkoopste meenam.hij was wel mooi,maar niet de mooiste.daarna ging k voor een t-shirt en een trui te kopen.die had ik gevonden en de schoenen ook.in totaal had ik al 70 euro uitgegeven.ik keek hoeveel cash ik bij heb.20 euro.dat moet zeker genoeg zijn voor een paar boeken.ik ging naar een tweedehandszaak op de hoek.het leek er een beetje oud en de boeken leken heel erg versleten,maar het was beter dan niets.ik ging naar de W en dan naar de M.bij de M kwam ik jack tegen."o hoy,ik had je hier niet verwacht" zei hij."sja ik zou graag een paar boeken kopen.dan ga je meestal naar een boekenwinkel"zei ik onverschillig."wat wil je kopen"?vroeg hij."ik werk hier"."wintermisjes en een boek over muziek".zei ik terug."ik weet niet of we die hier hebben.maar ik zal een kijken".even later kwam hij met een paar boeken voor de gitaar en piano terug.ik was verkocht."hoeveel kosten ze"?"voor jou samen 10 euro.en wintermeisjes zal je ergens anders moeten halen.ik vind hem niet".ik nam ze.ik wist zeker dat ik nog wel een goedkope gitaar ergens zou vinden.ik betaalde de boeken,bedankte jack en ging met de bus terug naar huis.

Reageer (2)

  • Wolfclaw

    Whahaha ja inderdaad! (Waarschijnlijk ergens in Amerika... xD)

    1 decennium geleden
  • Vanparys

    10 EURO??? WAAR IS DIE BOEKENWINKEL?? (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen