Foto bij [18] I'm Walking On Sunshine

hihi, na heel lang staat er eindelijk weer een stukje op.
en nog bedankt voor jullie allemaal, lieve lezertjes <3

ik moest deze zaterdag opruimen. ik zat 1 uur lang afval te prikken, kauwgom te krabben en de vloeren te dweilen.
professor perkamentus was niet bepaald blij toen hij erachter kwam dat de toilleten zo rommeling waren door mij. hoe hij erachter kwam, ik heb werkelijk geen flauw idee. maar ik moest dus deze zaterdag gaan lopen opruimen als straf. ik verwachte strafwerk of zo, dat ik iets moest overschrijven. maar ik moest echt mijn handen gaan gebruiken. leuk, dus niet. en Draco hoefde niks te doen, hij was niet eens gepakt of zo. ach, het was voor een uurtje en het was het waart. het snoep gevecht met draco was gewoon te leuk geweest. het was half 3 en ik jennifer en Lisette zaten buiten voor een grote boom. het was lekker weer dus genoten we er maar van.
terwijl lisette tegen de boom aan het lezen was, zat jennifer haar nagels te lakken en ik lag naast haar in het gras met een zonnebril op mijn hooft. 'hé, het is best lekker weer, ik weet dat dit eigenlijk verboden is, maar zullen we morgen naar het strand gaan?' vroeg Jennifer terwijl ze op haar nagels zat te blazen, zodat ze snel droogde. 'en hoe wil je dat gaan doen?' vroeg ik. er kwam een glimlach op haar gezicht. 'ik weet wel wat' ik keek haar verbaast aan maar ze lachte nog steeds naar me.
'dus morgen een dagje strand' zei ze vrolijk

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen