Foto bij [19] Going To The Beach

op een of ander manier had Jennifer ons naar het strand laten verdwijnselen. ik wist zeker dat we niet zomaar konden verwijnselen uit Hogwarts. maar toch is het haar gelukt. met onze strandtassen in onze handen, onze zonnebrillen op en een bikini aan liepen we over het strand. eindelijk hadden we een mooi plekje gevonden en we gingen rustig liggen op onze handdoeken. ik ging liggen zonnen en uiteindelijk wilden Jennifer en Lisette het water in, aangezien ze het veel te heet vonden en te blijven liggen in de hete zon. in mijn bikini en met nog steeds mijn zonnebril op mijn hoofd liep ik het water in. met mijn linkervoet voelde ik hoe koud het water was. het was verassent koud en trok meteen mijn voet terug. 'gelijk springen?'vroeg Lisette. 'ben je gek, het is ijskoud' riep ik terug. 'kom nu, zo wen je er gelijk aan' zei ze lachend. en voordat ik iets terug kon zetten pakte ze me bij mijn pols vast en pakte ze die van Jennifer ook en trok ons met een ruk het water in . we gilde het allemaal uit van de kou maar bleven het water in rennen tot we tot onze schouders onder het water zaten. we lachte het uit van plezier en bleven voor een lange tijd in het water. uiteindelijk ging Listette het water uit om weer te gaan liggen zonnen en Jennifer ging met haar mee. ik vond het te lekker en bleef in het water. ik ging lekker op mijn rug liggen. na een tijdje botste ik tegen iemand op. dat gebeurde altijd als ik ging liggen. 'oeps' zei ik lachend, om mijn eigen actie toen ik opeens twee erg bekende ogen weer zag. 'wow, déjà vu' zei hij lachend en keek me aan zoals hij me de vorige keer ook aankeek in het water.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen