Foto bij op Eline´s kamer

jeeeeeeeh i ben vandaag zo vrolij
(Hé mijn k werkt niet goed kkkkkkkkkkkkk. Oh laat maar hij werkt weer)

oh over het verhaal het meisje in de kamer moet er zo uit zien en nee de goudvis hoort er niet bij

Eline liep over de overloop kijkend in elke kamer of daar haar spullen stond. Toen stond ze stil in een grote kamer met uitzicht op de tuin. Ze keek de kamer rond. Haar blik stopt bij het zien van een meisje met zwart stijl haar dat op haar schouders rustte. Het meisje stond midden in de kamer en draaiden zich om.Het meisje had een vage zilverren gloed om zich heen."Huh ?"zei Eline."Ik kom je waarschuwwen. Dit dorp is vervloekt"haar ogen werden rood en ze gilde ,een slangentong uit haar mond. Een vervormde stem kwam uit haar mond en zei."kijk uit voor de man met de zwrte cape !"Ze loste op en verdween. Eline bleef verstijfd staan."Wow"zei Thomas. Eline haalde opgelucht adem. Thomas had het ook gezien."Wat heb jij een grote kamer !"zei Thomas."WAt heb je dat dan niet gezien ?""Wat ?"zei Thomas schaaapachtig."Dat...dat meisje !"ze wees naar de plek waar het meisje stond."Zus ik weet dat verhuizen zwaar is maar je moet geen onzin uit kramen."zei Thomas."Wat was Thomas soms wijs"dacht Eline."Wow Thomas had gelijk. Ik ben vast uitgeput van de reis."dacht Eline geschrokken. Thomas was al de kamer uitgelopen. Eline ging op bed liggen en dutte in. Ze droomde onrustig ,over de man met een cape ,het meisje. Toen riep haar moeder."We gaan eten !"zuchtend werd ze wakker. Tijdens het eten was er een gespannen stilte. Thomas kuchte even om de stilte te door breken en keek Eline aan."Natuurlijk Thomas merkt het altijd wanneer ik een plan heb."dacht Eline en begon te praten."Het lijkt mij een leuk idee om morgen naar de bieb te gaan ,om wat info te vinden over Odio."zei Eline en keek even haar broetje uitdagend aan toen ze mams goedkeurende blik zag."Dat is een leuk idee. Ik ga samen met pap de spullen uitpakken."zei mam terwijl ze pap liefdevol aankeek. Eline keek naar het denkende gezicht van Thomas."Hij bedenkt vast een plan om me tegen te werken."dacht Eline en lachte even als een boer die kiespijn had naar Thomas. Het hele avond eten was Thomas hard aan het denken totdat."Mam. Zou ik mee mogen met Eline het lijkt me namelijk ook uiterst interresant."zei Thomas extra beschaafd."Dat is een heel goed plan."zei mam. Thomas keek Eline weer terug met een vuile blik en een grote grijns. Bij het toetje schopte Eline tegen Thomas been waardoor hij dus met zijn gezicht in de vla viel."Ik wist dat je van vla houd ,maar je kan het beter eten met een lepel."zei Eline met een grote glimlach."Dank je voor de handige tip."zei Thomas en pate de lepel op. Toen Thomas zijn lepel in zijn mond stopte schopte hij naar Eline´s been ,maar Eline bewoog haar been op zij en Thomas stootte zijn knie aan de tafelblad. Eline barste in lachen uit nam snel de laatste paar happen vla en liep toen naar haar kamer. De hele nacht was er een gegiechel te horen uit Eline´s kamer.

Reageer (3)

  • TimeTravel

    Jeeh, leuk!

    Dat stuk wat je erbij geschreven hebt ook!!

    1 decennium geleden
  • ElctricAngel

    het blauwe stukje heeft woolfielover geschreven en die vond ik heel leuk(Y)

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    Suppr leuk!!!
    Verderr(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen