Heey lieve twee abo's - lol. Oké, ik zou graag jullie mening willen weten!

Oké, moeten deze avonturen alleen humor zijn, of ook serieuzere verhalen, zoals kleine fanfiction's van Harry Potter. Ook kan dat in combinatie met humor.
Of misschien meer MSN gesprekken tussen een paar mensen?
En als iemand van jullie nog een idee heeft voor een verhaal, of iemand die hij/zij graag belachelijk wil gemaakt hebben, alsjeblieft, vertel het me dan! Ik zou heel graag jullie mening weten.

En sorry als jullie vinden dat ik sloom schrijf, maar dit is zo'n af en toe verhaaltje, waar binnenkort vast weer een hoofdstuk op komt!

B.V.D. Marije.

Reageer (5)

  • Morgenster

    Alles ddor elkaar ga een ABo nemenxD

    1 decennium geleden
  • xNyandaful

    Alles door elkaar ja :D

    1 decennium geleden
  • SasoriDoll

    Gewoon alles door elkaar!!! :D

    1 decennium geleden
  • DesxTiny

    Elsewhere zei op 24 april 2011 - 11:30:
    Ik vind de humor wel echt heel erg leuk, maar je kan ook af en toe er wat sirieuzers tussendoor gooien, voor de sirieuze mensen onder ons -kijkt om zich heen- -barst in lachen uit- Wie moet er belahelijk, eehm, IK! IK? IK? IK? IK? IK? -Steekt vinger in de lucht- IKK?!


    Nee joh, daar ben je te cool voor.

    1 decennium geleden
  • Eona

    Ik vind de humor wel echt heel erg leuk, maar je kan ook af en toe er wat sirieuzers tussendoor gooien, voor de sirieuze mensen onder ons -kijkt om zich heen- -barst in lachen uit- Wie moet er belahelijk, eehm, IK! IK? IK? IK? IK? IK? -Steekt vinger in de lucht- IKK?!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen