@Justin Drew Bieber


Met een blos op zijn gezicht komt Christian naar me toe lopen. Hij trekt me weg van de rest en zegt: "Sorry dat ik het je niet heb verteld, maar dat is dus Jolanda, m'n vriendinnetje." Even kijken we Jolanda aan, die druk in gesprek is met Chaz. "Wat leuk man! Haha maar goed dat Ryan er nog niet is, want die zal je meteen uitlaggen." zeg ik, en ik loop weer naar de andere. "Ach joh, hij doet maar." Op dat moment komt Ryan luidruchtig aanlopen. "Eeee, boy's! Sorry dat ik zo laat ben man, me moeder wilde me nog even iets op laten ruimen. Ik zie dat Christian de hand van Joland pakt en Ryan bekijkt ze van top tot teen. "Zo Christian, je nieuwe vriendinnetje?" vraagt hij een beetje lacherig. "Ja, dit is Jolanda. Ik ken haar via vrienden en we zijn sinds een paar dagen bij elkaar." Trots slaat Christian een arm om Jolanda heen en geeft haar een kus op haar wang. "Haha, zullen we dan maar een ijsje gaan halen ofzo?" Afwachtend kijkt ze de kring rond. Pas dan merkt ze dat ze tegenover mij staat. "Wacht wacht wacht, OMG BEN JIJ JUSTIN BIEBER! AAAAAH IK HAD NIET EENS IN DE GATEN DAT JIJ HET WAS!" zegt ze hysterisch, en ze geeft me spontaan een knuffel. "Oh sorry, ik liet me even gaan." zegt ze met een grijns op haar gezicht. "Haha geeft niet, gebeurd wel vaker." Grinnikend loop ik naar de ijswinkel toe en roep: "IK TRAKTEER!" Binnen no time staat de rest er ook en met z'n allen roepen we wat we willen. De ijscoman kijkt ons lachend aan, en pakt alvast wat hoorntjes. "Wat mag het zijn?" roept hij over ons heen, en ik begin met opnoemen wat we willen. "Guy's, doe rustig, anders krijgen jullie helemaal niks!" Ineens is het stil, en ik begin te lachen. "Hahahaha, oh nu kunnen jullie wel stil zijn!"

Wie helpt mij weer in de top 5? MIJN KUDO KNOPJE HOUD ER NOG STEEDS VAN GEKIETELD TE WORDEN! Haha, is het nog een beetje spannend? (:

Reageer (9)

  • wendy2080

    vgeder.!(L)

    1 decennium geleden
  • xjustinbx

    nu heb ik ook zin in ijs :P
    verder (H)

    1 decennium geleden
  • tinkalover

    verder

    1 decennium geleden
  • AyaMalik

    LEUKKK
    GA SNEL VERDER

    1 decennium geleden
  • BelieberGirl

    VERDEEEEER<3
    Loveee this storyyyy<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen