Foto bij Zoeken

Jaaaa!

Blij holde ik de trappen op. Ik lette niet op hun protest. Alice moest me gewoon vertellen waar alles op sloeg. Eindelijk kon ik te weten komen waarom ik die droom heb gehad. Ik kon niet langer wachten.
Met een klap sloeg ik de deur open. Mijn hart bonsde vrolijk mee. Hijgend keek ik de kamer rond.
Er zaten veel mensen, het middageten was net geweest. Toen verwachtte ik dat Alice ook wel hier te vinden was. Op haar bed zat iemand. Een klein meisje, ik denk maar zeven.
Tsjonge, wat was ik gegroeid. Als ik zo naar mijn benen keek leek het alsof ik in plaats van een paar maanden een paar jaar in de kelders had doorgebracht! Zou Alice ook zoveel gegroeid zijn? Ik raakte mijn borst aan. De ribben waren er doorheen te voelen. Zoals altijd waren ze zichtbaar, ze waren pas makkelijk te tellen als ik inademde maar dat was normaal. Ik voelde me zo engergierijk dat het onwerkelijk leek dat ik geen 45 kilo woog en super gespierd was voor mijn leeftijd. Goh ik wist niet eens hoe oud ik was.
Goed, Alice was hier niet.
Vlug rende ik naar beneden en sloeg de laatste drie traptreden over. De eetzaal was verlaten. Misschien was ze op de wc?

Reageer (2)

  • ailine39

    is evelien een vampier omdat ze nu zo sterk is?

    verder

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    snel veder (H)
    pleazzz
    ben echt verslaaft aan je story
    gaat ze alice nog vinden????

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen