Comments please!

Ashlyn's POV

Als ik naast Justin plaatsneem,krijg ik een gemene blik van de bitch van de klas. Ik zucht en sta weer op. 'Ashlyn,waarom sta je?' vraagt Scherbeijn. 'Eehmm,geen idee' stamel ik. 'Nou,ga zitten dan!' Ik ga weer zitten en ik merk nu al dat het straks oorlog word. Ik merk dat ik nerveus word. 'Wat is er?' vraagt Justin. 'Niks,maak je maar geen zorgen' Er word een propje op me tafel gegooit. Ik open het propje. 'Als je heel slim bent,zal je maar wegblijven bij Justin. xjes Christel.' Fuck,ik zal afstand moeten nemen. Ik wil niet dat het net zoiets word als vorige keer. Christel maakt altijd mijn leven zuur. Ik stoot Justin aan. 'Ik ehh kan niet vandaag.' zeg ik met moeite. 'Waarom niet..' 'Ik had al afgesproken met iemand' lieg ik. Ik zie aan Justin's blik dat ie weet dat ik lieg. 'Ik ken je niet lang,maar wel lang genoeg om te weten dat je liegt' Ik kijk nerveus naar Christel en dan kijk ik naar het briefje. 'Geef is hier' snauwt Justin. 'JUSTIN,ASHLYN! Er word niet gepraat in mijn les' schreeuwt Scherbeijn. Ik word rood en ik krijg weer een gemene blik van Christel. 'Als ik jullie weer zie praten verwijder ik jullie!' We knikken braafjes. Ik geef vlug het briefje aan Justin. Hij leest het en kijkt me met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Dat betekend ook geen briefjes! Kom je verwijderingsbrief maar halen en meld je maar!' Ik loop gauw de klas uit want ik heb geen zin in ruzie. Justin rent me achterna. 'ASHLYN! Waarom schrijft ze dit?!' 'Omdat ze een bitch is en niemand iets gunt. Het is beter als je wegblijft bij me.' waarschuw ik hem. 'Waarom? Wat als ik dat niet wil!' schreeuwt hij terug. 'Justin,luister. Ik doe dit voor je eigen best wil. Je weet niet wat er allemaal gebeurd is hiervoor!' 'Vertel het me dan! Ik wil het risico nemen!' roept Justin.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen