dysfunctional family, geweldig nummer, dat schreven ik en luminor samen, we waren de hele dag al raar bezig, het was een uur of 2 en waren al wakker sinds 6 uur die ochtend, ik en yu zaten op de bank wat te praten toen luminor uit de keuken de woonkamer in liep en heel hard tegen de tafel aan liep, daardoor viel er een stoelom, tegen een kast waar een vaas af viel. we lagen helemaal dubbel van het lachen. luminor kon die dag niet erg goed meer lopen en heeft de hele dag bij me op de bank gezeten. ik zat de heledag op de bank omdat ik onze manager heb laten schrikken door met m'n matras van de trap af te sleeën, toen hij binnen kwam. ja in het begin, woonde we met heel de band in een huis, dat huis stond naast het huis van onze manager, hij had een sleutel en kon er altijd in. toen hij dus binnen kwam en me zo bezig zag begon hij te lachen en zei dat ik echt vreemd functioneerde. toen ik niet veel later zat te ontbijten en hij koffie zetten, kam yu binnen, sprong op het aanrecht en besloot even aan de kroonluchter te gaan hangen. dat soort dingen doen we wel vaker dus kijken wij zelf er niet raar meer van op, maar onze manager had me op de bank gezet en me vastgebonden. die zelfde dag hebben we 'my obsession' nog geschreven maar dat is een ander verhaal. toen kiro binnen kwam, en drie ker tegen de zelfde deur aan liep begon de inspiratie te dagen en kwamen we met dysfunctional family.

Reageer (4)

  • ChibiKiro

    haha x3
    ik heb ook een keer met mijn matras van de trap af gesleed! x3
    (alleen is de trap van onder gebogen, dus botste het matras tegen de muur omdat hij de bocht niet kon maken, en vloog ik de laatste 4 treden naar beneden x3)

    1 decennium geleden
  • EvilCupcake

    haha:P

    1 decennium geleden
  • worldofanime

    verder ik wil my obssesion en darkstaar weten!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • witteveer

    leuk verhaal
    verderrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen