ook een fantasties nummer, die heb ik geschreven dankzij luminor en ook echt alleen dankzij hem kwam ik op de inspiraite. het was net nadat ik en yu dysfunctional family hadden afgeschreven en hij de stad in ging. onze manager had me niet meer los gemaakt van de bank dus ik zat nog steeds vast, luminor wilde een film kijken dus had een film opgezet. die had hij gevonden in de kamer van yu. het was een of andere gay porn film waardoor we helemaal dubbel lagen van het lachen.ik had er voor dat moment nog nooit aan gedacht om verliefd te worden op een man, laat staan dat ik toen ooit iets met een jongen gedaan had. luminor wel, die werd altijd al snel gek van een persoon en het ging ook echt om en om, dan een meisje, dan weer een jongen en weer op nieuw. maar toen we eindelijk uit gelachen waren, zette hij een romantiesche komedie op en kwam hij op m'n schoot liggen. de film was erg vaag dus was ik al snel afgeleid en begon hem te irriteren. toen hij me recht aan keek merkte ik pas hoe lang ik mijn gevoelens heb genegeerd. hij kuste me die avond en ik genoot er echt van. ik heb die zelfde avond nog het nummer geschreven.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen