Foto bij 56- Finally in the place where I belong…

Sorry, sorry, SORRY dat het nu alweer zo lang geduurd heeft
zelfs met pasen ben ik nog hardstikke druk met huiswerk en school
bovendien komen er dan ook nog de hele tijd andere paasdingen tussendoor waardoor ik echt nauwelijks de tijd heb, terwijl ik overstroom van inspiratie
zaterdagavond om half 12 kwam ineens een heel nieuw hoofdstuk zo mijn hoofd binnengerold, dus ik heb voor jullie tot kwart over 1 doorgeschreven (tot woede van mijn ouders :S)
ik heb nu pas tijd om alles over te typen en te posten, SORRY!!!


enjoy reading (H)(H)
xxx- leonie

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Nisssie

    I (L) sneeuwwitje xD

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (yeah) (yeah) (yeah) Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (dance) (dance) (dance) Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    _O_ _O_ _O_ Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Voor de duidelijkheid ik ben super blij dat alles weer goed komt tussen die twee. (hoera)(hoera)(hoera)

    1 decennium geleden
  • JustMeHere

    super ze is eindelijk wakker.(yeah)(H)
    en nu kunnen ze happy ever after leven
    oja da gaat niet kayley is geen vampier
    jasper moet haar dan maar een vampier maken en dan kunnen ze happy ever after leven (yeah)(hoera)

    1 decennium geleden
  • BVBSoldier

    Ik heb de telefoon van mijn ma gejat omdat ik van mijn laptop af moest en toen ik nog aan mij laptop zat zag ik dat jij een hoofdstuk geactiveerd had dus mijn moeder zich nu rotzoeken naar haar mphone maar die heb ik lekker
    Ik vind dit een gaaaaaaaf! Hoofdstuk ga je wel snel weer door ?

    1 decennium geleden
  • KMNL

    Awesome hoofdstuk!<3
    Snel verder!
    X.x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen