Foto bij chapter 41: Rea en Makuba gaan voluit!

Op het plaatje zien jullie Yato.De jongen waar Rea tegen vecht.
ps waarom feliciteerd niemand me met dat ik white gekocht hem:(

Yato gooide zijn eerste pokebal.Een zwarte pokemon kwam eruit.Yassup richtte zijn pokewatch.
Houndoom
Houndoom, de geëvolueerde vorm van Houndour, is een Pokémon van het donker. Als je je verbrandt aan het vuur dat hij spuwt, gaat de pijn nooit weg. Die vlam ruikt bijtend door alle giftige stoffen die in zijn lichaam branden. Als andere Pokémon zijn gehuil horen, kruipen ze rillend en bevend terug naar hun nest. Er wordt gezegd dat als je Houndooms griezelige gejank hoort, er een huivering door je heen gaat
.
Rea moest lachen en Yassup ook. 'Een vuur pokemon tegen een water!Hoe dom.' Zei Yassup lachend.Yato keek boos naar Yassup.
'Wacht maar af.Ik hem nog meer dan een Houndoom.Kijken of je dan nog lacht.' Zei hij.
'Makuba doe water gun!' Riep Rea.Yato was te laat en Houndoom werd vol in de roos geraakt.Houndoom vloog naar achter en belande naast Yato.Snel stond Houndoom weer op.Yato grijnsde.
'Goed zo.' Zei Yato.
'Goed zo?Je pokemon is net hard geraakt,man!' Riep Yassup nijdig.
'Als hij had blijven liggen had hij zijn zwakte getoond.Nu,flamethrower!' Beval Yato.
'Ontwijk en doe je tackle.' Zei Rea.Mudkip ontweek de flamethrower makkelijk en tacklede Houndoom.
'En nu bite,Makuba!' Riep Rea.
'Fire fang!' Beval Yato.Houndoom was sneller en beet met valmende tanden Makuba.
'Mud mudkip!" Riep Makuba.
'Vlug,doe je water gun Makuba.' Riep Rea.Makuba spoot de water gun tegen de kop van Houndoom die hem nu los liet.
'Makuba ben je klaar?' Vroeg Rea met een grijns.Makuba knikte. 'Mud!'
'Doe je ice ball!' Riep Rea.Mudkip vormde een bal van ijs bij zijn mond.
'Doe je shadow ball!' Beval Yato maar het was al te laat.De ice ball vloog op Houndoom af.Hij werd hard geraakt en viel verslagen neer.
'Goed gedaan Maku..' Rea maakte haar zin niet af van verbazing.Haar pokewatch begon te trillen en Makuba lichtte op en veranderde.
'Hij evenlueerd.' Zei Yassup glimlachend.Makuba werd groter.
'Mar marshtomp!' Riep Makuba blij.Rea richtte haar pokewatch.
Marshtomp
Marshtomp is een Moddervis Pokémon. Marshtomp is de ontwikkelde versie van Mudkip. Zijn lichaam zit in een membraan waardoor hij op land kan leven. Zijn onderlichaam is sterk ontwikkeld, zodat hij op twee benen kan lopen. Hij kan zich door modder sneller bewegen en zwemmen dan door water.
Water gun
Mud shot
Ice ball
Iron tail

'Cool' Zei Rea.Yato duwde Houndoom weer op zijn poten.
'Doe je flamethrower.' Beval hij. 'Je bent gek!' Riep Yassup. 'Hij is dood moe!Zo kan hij niet vechten.' Een bewaker sloeg hem nog een keer zodat hij stil was.
Makuba werd geraakt door de flamethrower.
'Gaat 't?' Vroeg Rea.Mkuba knikte.Ondertussen rende Houndoom vol op Makuba af.
'fire fang!' Beval Yato.
'Water gun,Makuba.' Zei Rea maar het was te laat en Houndoom beet Makuba.Op de pokewatch zag Yassup dat Makuba's hp beetje bij beetje lager werd.
'Rea doe snel iets!' Riep Yassup.Rea dacht diep na.Toen wist ze iets.
'Gebruik je iron tail!' Riep ze.Makuba sloeg Houndoom's bek open en kon ontsnappen.
'Doe mud shot en maak het af.' Zei Rea.Houndoom viel weer verslagen neer.Yato deed hem weer in zijn pokeball.
'Mightyena laat je zien.' Zei Yato en Mghtyena kwam uit zijn pokeball.
'Makuba lukt het?' Vroeg Rea.Anders zou ze hem wisselen voor Whismur.
'Mar marshtomp!" Riep Marshtomp strijdvaardig.

Reageer (3)

  • KuroTenshi

    ik heb Snivy bij pokemon black! Want ik vind Serperior (de laatste evoluatie) wat dragon-achtiger en mijn favo pokemon zijn dragon pokemon.

    Goeie story(Y)

    1 decennium geleden
  • AnimeWrither

    Ik ook :D Maar alleen om z'n eindevoluatie :D

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    Coole Epi!
    welke starter heb jij? ik heb OshawottxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen