Foto bij chapter 42: Rea en Makuba vechten door!

We became friends
and we wanted to fight
but now it's over
and it's not right
you became unconscious
and it was not fair
they said I am the winner
but I don't care
my friend lies on the ground
with to much pain
probebly in a real battle I lost
like fire against rain

Dit gedicht had ik geschreven bij mijn hooftstukje waar Treyson en Ethan vechten en dat Ethan bewusteloos raakt.Maar niemand gaf een reactie:( Kunnen jullie er nu wel op reageren?Please

'Mightyena doe dig!' Riep Yato.Mightyena was meteen verdwenen.
'Shit' Mompelde Rea,maar Makuba wist wat hij deed.Hij ging op vier poten staan en probeerde de trillingen in de grond te voelen.
'Nu!Take down!' Riep Yato.
'Spring!' Riep Rea maar het was te laat.Mightyena raakte Makuba keihard.Hij vloog door de lucht en viel hard neer.
'Makuba ben je oké?' Vroeg Rea bezorgt.Makuba stond op en hield zich groot.Hij deed alsof hij geen pijn had en vechtte door.
'Makuba doe je ice ball.' Zei Rea.
'Mightyena gebruik shadow ball.' Beval Yato.De twee aanvallen botste met elkaar en er ontstond een kleine explosie.
'Double team nu!' Riep Yato.Toen al het stof was gezakt zag Rea dat Makuba was omsingeld door de double team van Mightyena.
'Water gun.' Zei Rea.Makuba spoot water op één van de Mightyena's maar het was niet de echte.
'Take down!' Riep Yato.De double team stopte en de echt Mightyena stond achter Makuba.
'Water gun op de grond!' Riep Rea.Makuba spoot water op de grond waardoor hij op hoog vloog en de take down ontweek.
'Iron tail,Makuba!' Zei Rea.Mighytena kon het niet ontwijken en werd hard geraakt.De twee pokemon stonden zwaar vermoeid tegen over elkaar.
'Maak het af met shadow ball,nu!' Riep Yato pissig.
'Onwijk het,Makuba!' Riep Rea maar Makuba werd toch geraakt.Hij stond gelukkig weer op wat Yato nog pissiger maakte.
'Dig!' Beval Yato.
'Dat dacht ik niet.Makuba doe je mud shot!' Riep Rea.Mightyena werd geraakt en vloog door de lucht.Toen hij neerviel stond hij niet meer op.Yato pakte zijn pokeball.
'Kom terug' Mompelde hij.Toen begon hij te grijnsen.
'Wat is er zo grappig?' Vroeg Rea.Yato lachte duivels en hij hield een pokeball om hoog.
'Je gaat eraan.Hij ziet er misschien niet zo uit maar hij is dodelijk.' Zei Yato en gooide de pokeball in de lucht.
'Wat is dat?' Mompelde Rea en richtte meteen haar pokewatch.
Snorunt
Snorunt is een Sneeuwhoed Pokémon. Snorunt leeft voornamelijk in besneeuwde gebieden. Het is een oud gezegde dat elk huis waar een Snorunt is geweest, gezegend wordt met geluk.

'SHIT!' Zei Rea.Makuba was te uitgeput om nog te vechten maar Whismur had geen schijn van kans tegen een ijs pokemon.Eén aanval en hij was er geweest.Wat moet ik doen? Dacht Rea.Yato zag het wanhopige gezicht van Rea en moest nog harder lachen.
Yassup wist ook niets te bedenken.Charmander zou ook geen schijn van kans hebben en Totodile(water vs ijs) maakte niet veel schade.En Anorith kon nu ook niet veel doen.
Wat nu?

Volgend hooftstuk is een uur terug.Zodat jullie weten wat Treyson in de tussen tijd heeft gedaan(de brief schrijven).

Reageer (3)

  • KuroTenshi

    Waarom zou charmander geen schijn van kans hebben? Charmander zou juist winnen tegen een ice pokemon!

    1 decennium geleden
  • AnimeWrither

    Jeps.. Ik kan zoiets dus echt niet bedenken :D

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    Echt zo cool!
    snel verder, btw dat gedichtje is echt mooi:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen