Foto bij *~22~*

Hier is het ideetje van LucyCross :P
Ik was even melig en dat gaat nog wel even door XD
Sorry dat het lang duurde :(

22.
Truth or dare with Akatsuki 1/3

Een uur later was iedereen bij het avondeten. Ayumi en Itachi hadden hun buit verstopt in hun kamers. En staarde elkaar om de nu en dan even aan. Deze avond moest Kakuzu koken samen met Hidan. “Gatver, un” Deidara veegde een beetje bloed van zijn bord af. Als Kakuzu kookte betekende dat dus GOEDKOOP. Bij iedereen lag er een appel op een bord met een glas water. “Zo goedkoop en gezond. Ik heb ze zelf gevonden hier vlak bij de Basis. Plots stond Pein op. Ayumi keek even verbaasd. De leader liep de keuken in en kwam terug met bakjes instant noodles en een waterkoker. “Wat is er mis met mijn appels !!” Verontwaardigd keek Kakuzu de tafel rond. “Niks hoor op de wormen, Hidan’s bloed en rotte plekken na.” Konan keek hem sarcastisch aan.

Na het eten was iedereen in de woonkamer te vinden. Zelfs leader-sama en Zetsu. “Tobi wil een spelletje doen” sprak een vrolijk rondrennende Tobi. “Tobi, un, wat voor een spelletje wil je spelen ?” Deidara keek verveeld naar het plafon. Als tobi weer wilt gaan ganzenborden dan trek ik mijn haren uit mijn hoofd. “Ik wil gaan ganz-“ “Maak dat woord af en ik maak jou af” Deidara’s vinger was op de jongen met het masker gericht. “Ma-ma-“ “Kop dicht !” Deidara zuchtte diep en ging weer in zijn verveel houding zitten. Ondersteboven en met zijn benen over de rugleuning. Ayumi en Itachi zaten elkaar de hele tijd aan te kijken. Maar zeiden verder niks. “Oké ik ben het zat, ik beveel dat we Truth and dare gaan spelen” Pein stond op de bank en maakte wilde gebaren om nog meer inpakt te geven aan zijn verhaal. Iedereen keek verveeld naar hun leader. “What the F*ck” “Leader-sama u weet dat, dat spel niet voor onze leeftijd is bedoeld toch ?” Sasori keek Pein doordringend aan. “Nee je heb gelij-“ “Tobi wil het spelen !!” Tobi stond blij te springen. “Nee Tobi het was inderdaad stom van mij om het voor te stellen maar we gaan het ni-“ “Tobi wilt het spelen, NU!” Een donkere en sterke chakra begon zich om Tobi te vormen maar die verdween al gauw op het moment dat Pein gauw zei dat hij oké was. Iedereen leek opgelucht te zijn op het moment dat Tobi weer blij stond te springen en iedereen in een kring trok.

“Tobi jij mag beginnen” Konan glimlachte voorzichtig. Tobi keek blij rond. “KISAME” Kisame keek bang om zich heen en wees toen naar zichzelf als bevestiging dat hij echt werd gekozen. Tobi knikte vrolijk. Een luidde zucht was te horen van de man met de blauwe huidskleur. “Waarheid dan maar”


Reacties Onegai~

Reageer (5)

  • xMYxAxDEVILx

    doom muziekje voor kisame

    1 decennium geleden
  • AvatarMargo

    verder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! anders jutsu ik jouw :D
    weet je welke jutsu?
    SCHEETJUTSU :D

    1 decennium geleden
  • MiekieChan

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Doen durfen of de waarheid.... geweldig, die ga ik onthouden voor mijn verhaal xD en dan voeg ik er nog een eigen toevoeging aan toe {ze worden dronken xD!!!}
    Maar Super leuk!!!!! Snel veder... Dat verplicht ik je.... Of ik ga Takara's team en de Akatsuki.... en een Hondje.... en een Pannekoek achter je aan sturen!!!!!!!!!!!!!
    -XXXXXXXX-
    ps. SNEELLLLL VEDERR!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • MelonKiss

    yeey een idee van mij xD

    snel verder(K)

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen