Foto bij *~23~*

Sorry ik was gewoon een beetje melig met Kakuzu's geld vandaag XD

Lezen maar :D

23.
Truth or dare with Akatsuki 2/3

“Kisame-san, ben je HOMO ???” “EEEEEEHHHHHHH ?????!!!!!!!” Kisame keek in shock terug naar het akatsuki lid. “HOE KOM JE DAAR BIJ !!!!” De rest van Akatsuki keek nieuwsgierig naar Kisame. “Dat is niet het antwoord op de vraag jij f*cking visstick” Hidan grijnsde. “No way tuur lijk niet.” “Oke dan ben jij” ging Tobi verder. Nog steeds in shock keek Kisame naar Tobi. “Ik kies Kakuzu, truth or dare?” Kakuzu gromde. “Waarom doe ik dit ??, doe maar dare” Kisame grijnsde gemeen. “Kan ik nog terug” een glimp van angst was zichtbaar in kakuzu’s ogen. “Nee” Ayumi begon te lachen. “Geef iedereen 50 euro !!” Kisame begon te lachen. “WAAAAAAAAT !!!” Ayumi, Hidan, Deidara, en Itachi wreven nu in hun handen en gaven een evil glare aan Kakuzu. “Ho, ho wacht even. Toen ik jong was mocht je bij één vraag pas zeggen. Dat zijn de regels van dit sh*t spel toch ? toch? Toch?. Een hysterische Kakuzu keek de groep rond. “Hij heeft gelijk” Zetsu sprak. “Ja, hij heeft gelijk”Gaf zetsu’s witte kant nog als verduidelijking. De jongste van de groep zakte onderuit en keken weer sacherijnig. “Net als het leuk begon te worden, un” “EN OF HET LEUK IS, I LOVE THIS GAME !!!” Kakuzu schreeuwde blij richting het plafon en zuchtte opgelucht. Kakuzu keek de groep rond “Hidan, truth or dare ??” “F*cking Dare natuurlijk” “Ik dare jou om mij 100 euro te geven” “Waaaaaat !!!???, What the h*ll, dat is tegen de regels s*cker, Toch ?” Pein keek even verveeld op. “Hidan we zijn criminelen dus wees niet zo’n pussy !!” Hidan keek kwaad terug. “Wtf, Hij hoeft ons geen 50 euro te betalen maar ik hem wel 100, wat wil je daar mee zeggen??” “Het hoeft niet perse je mag er één overslaan” Pein keek Hidan aan. “NOWAY IK BEN GEEN PUSSY !!!” Iedereen keek hoofdschuddend naar de grond. Hidan trok zijn portemonnee tevoorschijn. Bij Kakuzu ontstonden er al dollar tekentje in zijn ogen op het moment dat Hidan 100 euro uit zijn portemonnee trok. Nog voor dat Hidan het kon geven had Kakuzu het al uit zijn handen getrokken. “Jij bent Hidan” Kwaad keek hij Hidan naar zijn portemonnee. “Wat een f*ck spel is dit !!, Zetsu thruth or dare ?” “Thruth” zei Zetsu’s witte kant. “Dare” zei Zetsu’s zwarte kant. “Okeeeeé ? Wat kies je, un??” Deidara keek hing half tegen sasori en staarde verveeld naar de plantachtige man. “Oké doe maar thruth dan.” “Heb je een vriendinnetje” Iedereen keek nieuwsgierig op. Je kon geen vriendinnetje hebben die buiten de akatsuki woonde, dat was verboden en betekende verraad van da Akatsuki basis en de Akatsuki zelf. “Uhh hehe” Zetsu lachte even ongemakkelijk. “J-ja”. “whaaaaaaaaaaaat !!!!” “Huh??” “OMG, UN !!” Iedereen keek naar Konan. Ze keek hun pissig aan. “Wat nou !!, dat betekend niet dat ik het ben, ik ben niet het enige meisje hier en voor jullie informatie ik heb al een VRIENDJE/MAN hoe jullie het ook willen noemen.” Ze leunde tegen Pein aan die nu langzaam rood werd en ze stak haar tong uit aar de rest. Even was iedereen verbaasd maar toen ging iedereen zijn blik richting Ayumi. Ayumi voelde zich rood worden van alle plotselinge aandacht. “W-w-waaat ?!!, Ik ben niet zijn vriendinnetje !!” Ze keek de rest eng aan. “un , er zijn maar twee meisje in de Akatsuki !” “Tenzij dat Zetsu homo is met iemand in de akatsuki of zijn partner” Alle ogen gingen plotseling naar Tobi.

Reacties onegai~

Reageer (9)

  • NatteTosti

    Ik had op MYsasuke's accountje gereageerd op je verhaal!
    (even gekopieërd en hier neergezet:)

    BrownieAlien op MySasuke´s accauntje (ik heb ingebroken in MySasuke's huis.. nee grapje, ben er met de mantels voor animecon bezig): toen ik voorlas voor MySasuke, moest ze keihard lachen... echt heeeeeel creepy!

    maar ik moest van haar zeggen dat je verder moest gaan!!! wow, dat is nieuw nieuws!!!!

    XXX BrownieAlien en MySasuke

    1 decennium geleden
  • xMYxAxDEVILx

    D": NOOOOOOOOO tis kisame gwn O.O een plant een een visje geweldig toch 8D verdur

    1 decennium geleden
  • IDunnoXD

    VERDERRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! superrrrr leuk!!!!!!!!!!!! lollll, tobi = gayy ?! :S :8 kan maar zoow xD

    1 decennium geleden
  • Almarath

    Haha, dat zou zooo schattig zijn. Yaoi tobi XD

    1 decennium geleden
  • AvatarMargo

    haahaahhahh zoooooo grappig
    jha jha allle oge op tobi gericht alleen omdat hij zo gayly doet XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen