Foto bij 2 my hero

foto begrijpen jullie hoop ikxD

“mam hou er nou over op, nee ik blijf met hem omgaan”. “morag chikie”. “he larissa, hoe is het schat”? “top en met jou? “het zelfde”. “o en draco zoekt je, al 15 min ik word er gek van”. “ach wat heb ik een medelijden”. “mam ik ga”. “nee jij blijft hier tot we harry zien en dan ga je met hem mee”. “mam even goed als ik bij potter ben zal draco er zijn, hij vind potter pesten het leukste wat er is dus die verwacht ik heus wel deze treinreis”. “nou en dan kan er tenminste iemand op je letten, een fatsoenlijk iemand. Kijk daar is harry al. Harry!!”. “hoi wat is er”? “ik wil vragen of jij op morag kan letten, neem haar maar de hele reis bij je. Maar zorg dat ze uit de buurt van die malfidus blijft”. “goed zal ik doen”. Harry pakt me om me middel en neemt me mee. “gatver laat me los, iel”. Hij dumpt me in een coupé en gaat naast me zitten. “je ouders zijn tenminste wel slim, dat ze je niet met malfidus om laten gaan. Ik snap het helemaal”. “hoi harry, en morag?” “Haai hermelien en ron”. Ik mag hermelien wel, ze is best oké. Maar ron? Ik weet het niet. maar fred en george zijn broers nou die mogen van mij hier best komen zitten. Ze zijn zo hot. “waarom zit je hier morag”? “ik? O moet van me moeder, mag niet naar draco toe”. “Vind ze belachelijk hermelien maar ik snap haar moeder helemaal”. “ik ook”. Wemel hou je be..mond”. en hij is stil. “Maar ik snap het aan de ene kant wel maar de kant andere niet. ze zijn gewoon zo cloos. Malfidus doet haar niks en hij is als het ware morag ’s bescherm engel. Maar hij is en blijft een gevaarlijk persoon en een player”. “ ja eh, daar is hij al ff mee gestopt hoor hermelien”. “weet ik morag, sinds jij met hem omgaat”. “haha”. En zo als ik had voorspelt vliegt na een tijdje de coupé deur open en staat draco er. “Potje en wemel modderbloedje en….. BLIJF MET JE FIKKEN VAN MORAG AF POTTER”. Draco staat meteen als een schild voor me. “Had je wat malfidus”? “je blijft uit de buurt van morag”. “nee ik moet op haar letten en jij bent hier de gene die uit haar buurt moet blijven”. “potter je gaat te ver”. “ne hoor ik…” draco slaat harry bijna vol in zijn gezicht. “WTF”. Draco geeft hem nu wel een dreun die raak is. En ze beginnen te vechten. Om mij. “Morag doe nou wat”. “waarom draco slaat potter verrot en dan ben ik van hem af”? “dat is het hem juist. Malfidus rost harry in elkaar hij is veel te sterk”. “oké best”. Met een zucht sta ik op en loop naar de deur, er staan al verscheidenen kinderen in de gang te kijken. “dray stoppen”. Maar hij luistert niet en gaat door. “DRAY KAPPEN” hehe eindelijk kijkt hij op. En dan slaat potter draco een bloedneus. Dray wil door gaan maar ik hou hem tegen. “dray alsjeblieft hou op. Als je me wil helpen moet je nu rustig naar je coupé gaan en zorgen dat park uit je buurt blijft”. Hij glimlacht “jij bent erg. Waarom mag park niet bij me zitten?” “nou eh, kom op zeg je haat haar. En ik wil niet dat zij je neus heelt. Kom dat doe ik wel ff”. Ik duw draco op de bank van onze coupé en verzorg zijn neus.” Zo meneer malfidus u bent klaar”. “doet wel pijn”, fluistert hij in me oor.
“ah moet je er dan nog maar een kusje op”? “heel graag”. “hier was je op uit of niet”? “ja. Maar ik ga wel weer”. “dank je”. “zo potter ik denk dat je wel geleert heb dat je met je poten van morag moet blijven?” “ik hoor potter wat grommen en draco loopt tevreden weg. “kom ik zal ook jou ff maken. Maar je krijgt geen kusje”. Grommend gaat harry op de bank zitten en ik maak eerst zijn neus dan maak ik zijn bril dan ach laat maar veel te veel om op te noemen xd.
“men die malfidus is wel sterk zeg”. “klopt ron, hij heeft niks voor niks zulke gespierde armen. O hij heeft zo’n goed lijf”. “hoe weet jij dat”? vraagt harry achterdochtig. “nou harry ik he, slaap wel eens bij hem”. “ja gaat met hem naar bed”?! “nee we slapen soms gewoon naast elkaar, maar hij heeft meestal alleen maar een broek aan”. “dat doe je niet meer begrepen”? “pardon? Je bent me moeder niet, rot op!” “ik ben dan misschien je moeder dan wel niet maar ik kan het haar wel vertellen”. Dat gezicht dat hij er hij trekt en dat stemmetje. “weet je wat POTTER stik jij toch lekker. En ik sla hem vol in zijn gezicht en ga even verder op in het gangpad zitten. Ik heb even geen zin om gezelschap op me heen. Hoe durft die potter mij bedreigen, “klootviool dat je er bent, vuile griffoendor. Kut gozer”. Ik gil de longen uit me lijf en laat me dan weet zakken. “ik denk nu dat ik even voor jou moet zorgen he morag”? huilend laat ik me optillen door draco, “stil maar morag, sss”. Hij loopt zijn coupe in. “jullie van die bank nu!”. Ze staan snel op en gaan op de andere bank zitten. Draco gaat zitten en legt mijn hoofd op zijn schoot. Langzaam val ik in slaap. “Moor wakker worden” “nee ik lig net zo lekker”. ik hoor iemand giechelen en ik doe mijn ogen open om te kijken we er zo giechelt, maar in plaats ik het plafon van de trein zie ik een eh ja een wat eigenlijk een zwart iets. ”uh?” “kom op morag”. “ja ja” ik ga omhoog en zie tot mijn verbazing dat ik op draco ’s schoot in slaap ben gevallen. “lag het lekker”? vraagt draco met een zelf voldane grijns op zijn gezicht. “nee net een houten plank, ik heb nu een stijve nek”. Ik grijns gemeen naar draco die me vast grijpt en me mee neemt naar buiten. “je kan kiezen morag, of je zegt de waarheid of ik geef je aan potter mee. Vind hij vast niet erg”. Ik begin te lachen. “oke, o malfidus wild u mijn excuus aanvaarden”? ik zeg het lekker overdreven. En nu is het draco ’s buurt om te lachen, “ja ik aanvaard je excuus”. Zegt hij hikkend van het lachen. “je bent toch wel zo’n schatje, he klein meisje? Hij zet me neer en stap naar achter. “ik ben geen klein meisje! Hier komen draco malfidus”. Ik ren hem achter na en ik hou het bijna niet meer vol. Lachen en rennen gaan niet samen. Draco rent al minder snel. “dray ik ga op je rug springen! Dat je het ff weet”. Ik ren op hem af en hij staat nu inmiddels stil. Ik spring en ik zit hijgend op zijn rug. Ik begraaf mijn gezicht in zijn nek. “mmm je ruikt echt verdomt lekker”. “dank je maar dat doe ik toch altijd”. “jij heb wel een groot ego van je zelf he”? “nou en of maar het is waar wat ik zeg, geef maar toe”. “ja oke. Kom hup naar de koetsen jij”.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen