Foto bij 4 hot!

die jongen moet je ff zien als draco

“dray mag ik bij jullie slapen”. Vraag ik klagend. “natuurlijk altijd, maar mag ik weten waarom”. “nou ik slaap samen op 1 kamer met park, misschien daarom”. “moet ik nu medelijden hebben”? “ja” zeg ik zielig en trek een pruillipje. “kom maar hoor morag is goed hoor kindje”. “ik ben geen kindje”. “o nee, je bent anders wel klein”. “ik heb een normale lengte jij bent gewoon te lang”. “maar daar in tegen ben ik wel vreselijk knap”. Ik doe me mond open om wat te zeggen. Maar wat moet je daar op antwoorden als je weet dat hij wil dat je zegt. Ja dat klopt je bent onweerstaanbaar? “ja zeg het maar morag”? “eh nou eh, sprakeloos”. Stom komt er even goed nog op neer dat hij knap is, na ja kan erger toch? We lopen naar de jongens slaapzaal, “waar ga jij heen”. “AUW me oren patty! Beledigt kijkt ze me aan. “o en ik ga bij draco slapen”. “in zijn bed”? vraagt ze ongelovig. Ik stap op haar of en zeg het nu zachter. “naast hem tegen zijn lichaam aan. Met zijn armen op me heen. En hij fluistert dan lieve woordjes tegen me”. ( en dat is niet gelogen). “stom kreng, je liegt!” “nee hoor patty doe ik niet, tot morgen”. En arrogant loop ik de trap op met een grinnikende draco achter me aan. “jij bent echt een bitch morag”. “ja ik zit niks voor niks in zwadderich”. “mijn kleine bitchie”. Draco pakt me vast en begint me te knuffelen, ik doe ongestoord mee. “dray ik stik”. proestend stapt hij naar achteren. “nou, nou zo sterk ben ik nou ook weer niet geworden hoor deze vakantie”. Hij trekt zijn stropdas los en doet zijn overhemd los. “OMG je lichaam is zo verandert draco”!!!. “weet ik” zegt hij trots en strijkt over zijn strakke gespierde lichaam. “en die van jou ook, je bent nu nog aantrekkelijker”. “dray” zeg ik straffend. “wat het is zo”. Ik voel dat ik knal rood word, ik weet dat mijn borsten behoorlijk zijn gegroeid. “word je nou rood morag”? “nee!” “o nee, volgens mij wel hoor. Hij stapt nog een keer op me af en knuffelt me nog 1keer. “je weet nog waar je pyjama licht morag”? “ja, maar die heb ik niet nodig heb het al warm genoeg”. “ik ben gewend om in een hemt en in mijn onderbroek naast dray te slapen. Oke, ik heb er ook geen problemen mee hoor”. Hij knipoogt en loopt richting de badkamer. Hij heeft me het eerst jaar proberen te zoenen. hij heet daar op zijn linker arm een mooi litteken aan over gehouden. Hij is er trots op zegt hij, zo kan hij me nooit vergeten. Dat vind ik wel heel lief. Hij loopt er wel vreselijk mee te pronken. Ik bedoel een litteken van een meisje hebben zie ik niet in als iets dappers. Hij blijkbaar wel. Naja jongens snappen zo iets vast beter dan ik. ( ff later)
“Lig je lekker”? “ja dray ik lig heerlijk”. Dan sluit hij zijn armen om me heen trekt zich strakker tegen hem aan en zegt zacht: “slaap mijn morag droom fijne dromen jij bent de enige die ooit mijn hart heeft geraakt( dat zou best nog eens waar kunnen zijn) het zal altijd van jou zijn”. “ach rot op”. Zeg ik met toch een gevlijde stem. Dan kust hij me op me kruin en ik sluit mijn ogen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen