Foto bij 8 sock

Het gaat prima deze weken, harry denkt dat ik niks meer om draco geef, maar harry volgt me overal. Uit gekheid sprong ik de jongens wc in van zwadderich in. Niet dat die het zo erg vonden, maar ik dus wel. Ach maar wat maakt het uit.
“moor morgen vertrekt de trein heb je alles?” “he? wie ik”? “ja jij ja gekkie”. Antwoord sussan.
“ja deels ben alleen mijn sok kwijt dus ik ga ff naar de kamer van draco, daar is hij vast wel”. Dus ik vertrek naar draco’s kamer. Sta voor de deur en grijns. “DRACO, HALLO, DOE EENS OPEN!” gil ik en hoor een dreun goed en lang gevloek en de deur gaat open. “whahahah net je bed uit komen rollen of zo”? “nee nu ja eh kijk….”. “waar? Welke kant op links of rechts”? “voor je dat uitzicht is het beste”. “ik kijk hem even aan en lach dan. “dray ik ben een sok kwijt heb jij mijn sok gezien”? “hij is rood met witte stippen”. “o die ja ik dacht al. Ik weet zeker dat die niet van mij is. Ik hou het namelijk liever op groene sokken die tot me knieën komen en met hartjes er op”. Zegt hij sirieus en ik ben zo stom om “echt”. En dat stomverbaasd te antwoorden. “nee gek, jij ben hier de gene die zulke sokken draagt”. “geen groene knie kousen met hartjes”. Zeg ik beledigt. Hij pakt me om me middel en gooit me over zijn schouder. Legt me op zijn bed, beveelt dat ik moet blijven liggen zet muziek op en gaat dan vervolgens over me heen hangen. “klaar”? vraag ik pestend als hij boven me hangt. “nee nu jij nog”. En hij knuffelt me helemaal blauw.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen