Foto bij 9 drama queen!

“maar goed ik kwam dus om mijn sok”. Zeg ik als hij naast me ligt. “maar 1 sok”. “nhe 2 paar sok”.
“liefie dat noem je sokken”. “ja oké maar dat klinkt te sirieus uit mijn mond”. “o je bent echt erg”. Hij staat op rekt zich uit en loopt naar een kast doet een la open en kijkt er in. “mmm ik heb hier heel veel sokken die niet van mij zijn”. “haha, nou geef ze maar”. “zal ik er een tasje bij doen”? vraagt draco pestend. “ja graag”. Nou en het was nodig, het hele tasje zat vol. “zo jij ging 1 sok halen toch”? vraagt sussan verbaast. “ja maar draco dacht dat ik direct alles wel mee kon nemen”. “ja zit wat in eh”. “man sus ik ben hyper”. “echt? Wanneer niet”? “uh, eigenlijk geen idee”. Sus begint te lachen en zo steekt ze mij aan. we liggen helemaal slap. Ik probeer serieus make-up op te doen maar daar schiet ik mee uit. Ik krijg niet eens mijn riem vast van het lachen. Ik en sus zitten onder het gemorste make-up en liggen half aan gekleed op bed. Sus zelfs nog in haar onderbroek en ik in mijn o zo sexy bh (kuch kuch) “mag ik binnen komen”? “haha hihi o hahah ja hihihi haha hoor”. Brengt sus lachend uit. Draco stapt binnen en kijkt ons met grote ogen aan. als sussan ziet dat draco voor haar neus staat ze half aangekleed op bed licht geeft ze een gil en rukt aan de dekens die niet mee werken en ze rold van het bed af. “jullie zijn goed bezig he”? vraagt dray, ik zie zien ogen over mijn lichaam glijden en zo stoppen( 3x raden) ja bij mijn super de luxe bh. “ zeg kijk ergens anders naar”. “uh ja”. Hij loopt rood aan en mompelt wat en loopt snel de kamer uit. “ik denk dat je hem beledigt heb morag. Je was wel een tikkeltje bod”. “mag het hij keek recht naar mijn borsten”. Zeg ik verontwaardigt. “zou ik ook doen als ik een jonge was, jij met je cup 34c”. “jij kreng”. En met een oer kreet storm ik op sus af die gillend rondjes rent met mij achter haar aan. “hehe zullen we nu maar op schieten, de trein gaat zo wel denk ik”. En we kijken loom naar de klok. “wat!!!!!! Omg, nog maar een half uur”. En ik kijk naar de bende die we hebben veroorzaakt. Snel kleden we ons aan beheksen onze kleren die nu zich zelf opvouwen en we wassen de make-up van ons gezicht.
Hehe 15 min later is alles klaar. “eindelijk, kom nu snel ontbijten”. We slepen onze koffers van de trap en ik geef een gil als ik val, in een flits zie ik iets blonds en even later kijk ik in 2 prachtige grijze ogen. “hey”. Zeg ik met een grijns. Even kijkt draco me met grote ogen aan. “meis het had je dood kunnen wezen”. “ja oké, maar..” “miss moet je iets voorzichter zijn. En ik heb je gered”. Zegt hij met een wenkbrauw wiebel. “o mijn held, mijn redder”. En ik geeft hem een klein kusje op zijn wang. Waar we alle2 van schrikken. “eh”. Zeg ik verlegen. “we moeten nog ontbijten”. En sus trekt me me.+ mijn koffer. We dumpen ze in de hal en lopen de grote zaal in. “hey moor”. “ook hij nog”. Sis ik boos.
“kom je bij ons zitten in de coupé”? “nou harry”. En ik ga even vluchtig door zijn haar. “ik heb belooft om bij sus en myrthe + blaze te gaan zitten”. “maar dan zit malfidus er ook bij”. Zegt harry achterdochtig, “ja dat is wel jammer maar ik negeer heb gewoon komt wel goed”. “goed dan”.
Knorrig loop ik naar onze tafel, het eten is altijd wel een beetje saai. Want draco kan er nooit bij zitten. Want ik voel nu de ogen van harry al in mijn rug branden. Maar als ik 10 min later in de coupé zit samen met draco ben ik alles vergeten. De hele weg wordt ik niet gestoord. “maar hou jij dan vanavond je slaapkamer raam open”? “nou kan het ook morgen avond”? “ja best”. Hij kijkt me een beetje verbaast aan. “valt het niet zo op als ik de 2de avond weg ben”. “hoe laat moet ik je ophalen”? “uh 1uur”. “dan is het veilig of niet nessie”. “ja dan weet ik zeker dat mijn ouders slapen, en niet schrikken van pomme( appel in het frans) , mijn hond”. Hij knikt dat hij het begrijpt de trein stopt en ik zie mijn ouders staan. snel trek ik het rol gordijntje dicht bij het raam en die van de deur. Ik omhels draco. “ik hoop dat het je lukt”. “zo niet schrijf ik je wel. Zeg myrthe mag ik dan even jou naam lenen”. “ja hoor jat me naam maar”. we beginnen te lachen. “kom sus myrthe”. En we lopen heupwiegend de coupé uit.
Mijn ouders kijken ligt verbaast, maar ze vinden het blijkbaar goed. “doei schatten ik hou van jullie”. En ik loop richting mijn ouders, “he schat. Waar is harry”? “uh weet niet, die komt zo wel denk ik”. Een paar meter van ons af staat familie malfidus, ik kijk er even naar en zie draco ook naar mij kijken. Ik knik naar mijn ouders en steek mijn middelvinger in me keel. Draco begint te lachen. Ik grinnik ook. “wat is er zo grappig”? vraagt me vader als hij ook draco ziet lachen. “niks vader, er viel iemand uit de trein”. “en dat vind je grappig”? “gaan we weer”. Ik steek mijn handen boven mijn hoofd en loop van ze weg. Als ik ook maar 1 stap richting draco zet is het direct. “morag, hier blijven”. “o kom op. Ik ga alleen draco even een fijne kerst wensen”. “hey”. “hay”. “ik wou jullie een fijne kerst wensen”. Zeg ik met een knipoog. “o schat dat is heel lief van je”. zegt narcissa. “graag gedaan mevrouw malfidus”. “o noem me maar narcissa hoor”. “oké”. Even kijk ik meneer malfidus aan. ik zie verbazing in zijn ogen. “o wacht, ben jij morag”? “ja”. Lach ik nu naar hem. “sorry ik had het niet door, excuses mevrouw”. En hij knikt kort. “zeg maar gewoon morag hoor”. “zo je bent weer lekker bij de hand nessie”. En draco wil me omhelzen. Maar trekt zo snel zijn handen weg. “ik sta niet in brand hoor”. Zeg ik beledigt. “morag, dit heeft lang dan genoeg geduurd. Nu mee komen”. “maar…” “morag”. Mijn vader klinkt dwingend. “waarom mag u dochter niet zelf keuzes maken”? vraagt narcissa arrogant. “dat gaat jou niks aan”. “nou nessie is verstandig genoeg om zelf keuzes te maken”. “hoe noemde jij mijn dochter”. Zegt mijn moeder boos tegen draco. “ne…”. Ik sla een hand voor zijn mond. “was een foutje”. “he moor kom nou, de orde staat zo voor de deur”. “he wat bedoel je”? “ze vieren de kerst bij ons”. hopeloos kijk ik draco aan. hij kijkt ook ongemakkelijk. “ik kom zo mam”. “goed schat”. En ze lopen naar de poort maar blijven daar wachten. “en nu”? “het zal me lukken, ik ga je ontvoeren hoe dan ook”. “o je bent en schat”. “weet ik”. Ik leg met een lach mijn hand opnieuw op draco’s mond die me verbaast aan kijkt. En dan geef ik me een kus op mijn eigen hand. Ik stap naar achter en grijns naar hem. “kreng”. “o stil maar”. en ik aai over zijn wang. Als draco’s gezicht vertrekt kijk ik verbaast en geef een giletje als er een hand om mijn middel wordt geslagen. En ik kijk regt in de ogen van harry. “potter laat haar los”. Maar hij verroerd geen vin. “ben ik niet duidelik genoeg geweest? De paar keren dat ik je het duidelijk heb gemaakt”. “zo en dat durf je met je ouders er bij”. “reken maar” en draco stapt op harry af. “nee!”. Ik hou mijn hand ok draco’s borst. “MORAG” “nu ga ik er aan”. piep ik. Woedend komt mijn vader aan lopen en geeft me een tik, als ik dat nog 1x zie…. Jij heb huisarrest”. “wat! Mag ik niet eens met pomme lopen”? “ja dat wel, maar er gaat wel iemand met je mee”. Woedend kijk ik mijn vader aan, ten eerste kreeg ik een tik van hem en ik heb huis arrest. Nu ga ik even drama queenen. “NEE,!!!! En ik ruk me los uit harry ondertussen verslapte greep en klem me vast aan draco, die zijn armen om me heen slaat. “ss maar moor”.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen