Foto bij Bibliotheek

Make my dream come true.
al I want is tease you.

sorry ik moest dat schrijven maar ze gaan de bieb.

Thomas en Eline liepen naar de bieb. Opeens kwam er een auto de hoek om. Hij was zwart met verduisterde ramen."Aaaah."schreeuwde Eline toen ze bijna werd aangereden."Maniak."sisde Eline kwaad. Uiteindelijk kwamen Eline en Thomas bij de bibliotheek aan. Thomas stormde meteen naar de kookboeken. Eline liep rustig naar de balie."Kan ik u ergens mee helpen ?"vroeg de vrouw achter de balie."Heeft u een boek over de geschiedenis van de stad."vroeg Eline."Oh...Eh ja ,daar."zei de vrouw achter de balie en wees naar een boekenrek."Dank je."zei Eline en knikte. De vrouw achter de balie rommelde met wat papieren en begon toen iemand te bellen. Eline liep naar het boekenrek en begon het rek af te speuren ,maar er zat geen enkele boek over de stad tussen. Na uren gezocht te hebben liepen Thomas en Eline naar de balie."Heeft u kunnen vinden wat u zocht ?"vroeg de vrouw achter de balie en keek geniepig e glimlach naar Eline's lege handen."Ja."schreeuwde Thomas en gooide een stapel met kookboeken op tafel. De vrouw keek even naar Thomas en begon de boeken af te stempelen."Jullie zijn nieuw hier toch ?"vroeg de vrouw terwijl ze naar Eline keek."Ja ,we zijn naar de Stormstraat13 verhuist."zei Thomas luidruchtig."Oh dat is een mooi huis. Is het niet ?"zei de vrouw en keek weer naar Eline."Ja."zei Eline en glimlachte."Weet je ik was ook een keertje zo jong als jou en toen was ik ik zo dol op dit boek."zei de vrouw terwijl ze een boekje uit de la van haar bureau griste. Het boekje had een zwarte kaft met rode letters erop."Oh maar ik kan het helaas niet betalen."zei Eline vlug want ze wou weg."Oh je mag het hebben."zei de vrouw en duwde het boek in Eline´s handen."Dank je."zei Eline en liep naar buiten met Thomas."Tot ziens."zei de vrouw. Eline keek nog even om. Wat was die vrouw oud. Ze had grijze haren en veel rimpels ,maar kraakheldere groene ogen vol leven. Wat raar."Toet !"Eline schrok op uit haar gedachten."Let op waar je loopt."riep de man in de auto. Eline stak snel over en de auto reed verder.
De vakantie kwam zo tot zijn einde. Waar Eline eerst nog woonde had nog vakantie."Roxie hoor je me ?" "Ja Eline."antwoorde Roxie."Weet je wel hoe vroeg het is ?Ik zit aan het ontbijt." "Oh sorry Rox. Ik was vergeten dat je nog in Amerika op vakantie bent."zei Eline."Geeft niet."lachte Roxie."Hoe is het in je nieuwe dorp ?"vroeg Roxie."Cool. Ook al hebben we wel een enge biebjuf." "Waarom had je me niet eerder gebeld. Je had het beloofd." "Oh sorry helemaal veergeten. Hé ik heb wat foto´s van het huis gemaakt. Ik stuur ze wel naar je."zei Eline en selecteerde de foto´s en drukte op versturen. Even later zei Roxie "Ja ,ik heb ze ,wooo dat huis is echt mooi...is die van jullie !?" "Jep" "Wow dan zijn jullie echt rijk !"riep Roxie onder de indruk."Nee hoor het was echt super goedkoop." "Wow you freaking me out. Hé moet hangen doeg !"zei Roxie en Eline hoorde Roxie´s moeder op de achtergrond wat zeggen."Ok ,doeg !"

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen