deel 4,

Ik doe me ogen dicht en ik voel hoe hij z’n tanden in me blauwige huid laat zinken…

A Cruel world..
Deel 4
Ik hou me adem in… Het doet zo’n pijn maar op 1 of andere manier is het ook zo lekker. Als hij daarna nog een klein slokje van me neem ben ik er over eens dat dit het beste is wat ik ooit heb gevoeld. Hoewel het maar 1 of 2 seconde duurde leek het voor mij wel een eeuwigheid. Maar opeens springt hij op waardoor ik val en rent hij de kamer uit. Ik sta langzaam op en ik loop langzaam me deur uit de man achterna. Ik zie dat hij naar de wc is gegaan en dat hij aan het spugen is. Voorzichtig loop ik naar hem toe en wrijf met mijn hand over zijn rug. Als ik denk dat hij klaar is kijkt hij me aan en hij ziet de spijt in me ogen.Het is niet jou schuld, me kleine engel. Ik ben stom geweest. Ik moet nu boeten en meteen daarna gaat hij weer bidden voor de porseleinen god. Ik blijf maar doelloos op z’n rug wrijven totdat ik een boze stem hoor He, wat moet dat daar? en een grote enge man komt op me aflopen, grijpt me vast en til me over zijn schouder. Ik sla op zijn rug maar hij voelt er toch niks van en hij zet me weer in me kamer en doet de deur op slot. Ik ga in een hoekje zitten en pak me knuffeltjeWaarom ben ik een monster? Waarom doe ik alleen maar mensen pijn? Misschien kan ik jou ook maar beter wegdoen voordat ik je pijn doe. Ik wil me knuffeltje weggooien maar ik durf het niet, ik wil het niet. Niet me vriend. Vrienden mag je niet zomaar weggooien als ze het niet willen of als jij het eigenlijk niet wil. Dus ik druk me knuffeltje, me vriend weer dicht tegen me aan en ik zeg in me gedachte allemaal lieve woordjes. Na een lange tijd word mijn duur open gemaakt en ik zie dat het al donker is geworden. Een man komt me kamer binnen en zet een bord pap op de grond en een flesje water. Ik kijk hem aan met een blik waarom de man met de rode ogen niet komt. Hij snapt me niet en draait me de rug toen en doet de deur dicht. Ik zucht en begin met eten. Misschien snappen jullie niet waarom ik me nou zorgen maar om hem maar ik voel me schuldig. Door mij was hij aan het spugen. Door mijn bloed wat hij dronk. Hij zei wel dat het niet mij schuld was maar dat geloof ik niet.. het was wel mijn schuld. En ik zou er alles aan doen om het goed te maken. Ik zou er zelf voor in de glazen kast gaan zitten en alles doen wat hij zegt om me niet meer schuldig te voelen. Als hij naar me toe komt zou ik het hem duidelijk maken… Als hij ooit nog naar me toekomt…

[Door de ogen van Sanguinario]
4 uur. 4 hele uren heb ik voor de wc gezeten om te kotsen. Maar het is me eigen schuld ik had nooit van haar moeten drinken. Maar het was niet te weerstaan. Dat nog jonge lichaam, haar geur samengevoegd met de mijne alsof ze mijn bezit was, de geur van angst die ze meedroeg. Oftewel te veel dingen om me tegen te verwerken. De bloed lust die ik had moest gelest worden. Ik zucht en drink nog een glas water. Ik loop naar een kamer vlak naast die van mijn engeltje. Ik stap naar binnen en ik zie een vrouw liggen van ongeveer 20 jaar. Ze huilt en ze wilt gillen als ze mij ziet maar met mijn snelheid ren ik naar haar toe en houd haar een hand voor haar mond. Ze kijkt me met angstige ogen aan en ze gaat harder huilen. Ik buk voor haar neer en ze komt naar me toe gekropen in de hoop dat ik haar bescherm tegen de wrede wereld waarin zij zich bevind. Maar ik kan haar niet helpen. Ik ben er deel van, van die wereld. Ik geef haar een zachte kus op haar wang en ga steeds lager naar de slagader die in haar nek begint te kloppen. Als ik de slagader onder mijn lippen voel kloppen, trek ik me lippen weg en ontbloot mijn tanden en zet ze hard in haar nek. Ze begint tegen te stribbelen en ze probeert me weg te duwen maar het heeft geen zin. Ik begint te drinken en geniet van het moment dat ze erachter komt dat het eigenlijk verrukkelijk is en ze begint te kreunen van verrukking. De stof in mijn speeksel doet de mensen die gebeten worden geloven dat pijn genot is. Wat ik met deze simpele ziel allemaal kan doen. Ik glimlach en terwijl ik haar pols breek begint ze nog harder te kreunen. Wat is vampierisme toch geweldig denk ik en ik keer me weer tot mijn slachtoffer.


Reactie's?

Reageer (13)

  • Dreamcatcher

    zo vet!

    1 decennium geleden
  • Sid

    omg, graaf Ö
    x3

    1 decennium geleden
  • Cade

    Wow, hoe chill. Beetje wreed, maar anders dan alle andere quizlets. Move, next!

    1 decennium geleden
  • YuriTwinkle

    Verdar Verdar!!!

    1 decennium geleden
  • Laza8D

    Wooooh O_O Diedehoofd! <3 dezee quiz is zoo koewl! IWANTNEXT! En anders kom ik je opzoeken! >:]
    xx <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen