Foto bij - 3 -

Met een grote pot Ben & Jerry's plofte ik in de zetel. Ik nam 'n slok van de fles cola en nestelde me onder het dekentje. Gezellig, na school in je trainingsbroek kruipen en een shirtje aandoen. Net zoals vroeger, maar met verschil dat ik geen leerling meer ben. Ik startre de film " The House Bunny " en nam 'n hap ijs. 'Ahh damn.' de film was nog niet begonnen en de deurbel ging al. Ik sprong recht en liep naar de deur. 'Kayla.' schrok ik. 'Miss Johanson.' zei ze. 'Kom binnen.' ik was rats vergeten dat ze zou komen! 'Hier is mijn curcus.' glimlachte ze. 'Ik blader vlug even. Ga zitten.' ze ging zitten. 'Sorry voor de rommel.' zei ik beschaamd. 'Is niets. Alleen wonen moet zalig zijn.' 'Ja. Dat is zo.' ik bladerde even en wist al waar ze zat. 'Jennifer is interessant.' zei ik terwijl ik de curcus teruggaf. 'Ze is heel.. hoe kan ik het vernoemen.' 'Bitchy.' zei Kayla. Meteen verontschuldigde ze zich. 'Haha, niet erg. Ik ben ook jong weet je, ik zeg ook zo'n dingen.' ik plofte naast haar. 'Ze had op alles commentaar, en had de klas in haar macht.' 'Dat is zo, maar het is een echte bitch.' 'Doet ze soms zo tegen jou?' 'Altijd. Bij mij thuis. Ik moet meteen vertrekken als ze toekomt, op school kan ik niets aan m'n broer vragen. Het is irritant.' 'Kan ik inkomen.' 'Miss Joh..' ik onderbrak haar. 'Buiten school mag jij Melody zeggen. Maar niemand anders hoeft dat te weten.' ze glimlachte. 'Melody, Jennifer is gevaarlijk. Meer dan je zelf kan bedenken. Ze heeft een rijke papa, de broer van de directrice.' 'Van Marie Rose?' ze knikte. 'Wat voor naam eigenlijk, Marie Rose. NEt een voornaam.' ploefte ik eruit. Kayla lachte. Ik keek haar aan enshcoot in de lach. 'Melody, je bent echt cool. JE bent meer een, vriendin, dan een leerkracht.' ik glimlachte. 'Kijk je mee?' ze keek naar het scherm. 'Ik weet niet of het een goed idee is.' 'Vriendinnen onder elkaar.' zei ik. Ze zette 'n stralende glimlach op. 'Okay.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen