Foto bij Aangekomen

Na nog eens 2 ½ uur vliegen landt het vliegtuig op Dakhla Airport, een vliegveld in het Zuidwesten van Marokko. Lotte was nog enthousiaster geworden dan eerst. Want nu was ze ECHT in Marokko. “Als allereerste gaan we naar Agadir. Daar gaan we in een hotel slapen. Daarna gaan we de Sahara in,” zei Lotte’s moeder. “Leuk………. Maar daar gaat die enge man weer mama,” zei Lotte in paniek. “Die man komt me bekend voor,” zei haar moeder. “Och ja, kom we gaan met de taxi naar Agadir, naar ons hotel : Tikida Beach. ” Lotte liep achter haar moeder en haar broer aan en stapte achterin de taxi, naast haar broer Simon. “Heb jij er ook zo’n zin in?” vroeg Lotte aan haar broer. “Ja, maar ik denk dat er niemand meer zin in deze 3 weken heeft dan jij!” riep Simon uit. Lotte glimlachte. “Ja, dat is inderdaad wel waar,” zei Lotte blij.

Lotte stond voor het hotel. “Wowww mam, kijk dat zwembad, wat veel kamers, gaan we naar binnen, wanneer mag ik zwemmen, mag ik mijn kamer bekijken……,” riep Lotte. “Lotte doe eens even rustig we blijven hier een week, dus tijd zat om alles te doen wat je hier wil.” Zei haar moeder. Ze werd eigenlijk wel gek van Lotte, maar was ook wel weer blij om te zien dat Lotte nu al zoveel plezier had. Lotte’s blije gezicht veranderde snel zodra ze die enge man weer zag. Ze zei niks tegen haar moeder,maar was wel van plan om zo snel mogelijk die man te leren kennen.

Toen Lotte de hal inliep vergat ze die enge man meteen. “Wow, Dit is echt super mooi! Allemaal goud en zo. Ooo, zo geweldig!!,” zei ze enthousiast.

Reageer (1)

  • Lizx

    Er komt nog een vervolg!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen